PHP safemode?
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 21-06-01 11:24

Hvad vil det sige at min host (azero) kører php i safemode på deres unix
maskiner?
Jeg har nemlig problemer med at få min kode til at virke korrekt på deres
servere, mens der virker godt nok på en freepaq server.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-06-01 12:47

Lasse Stig Thomsen skrev:

> Hvad vil det sige at min host (azero) kører php i safemode på deres
> unix maskiner?

At PHP på deres maskine har begrænsede rettigheder i forhold til PHP på
andre maskiner. Det drejer sig bl.a. om rettighederne til at køre
kommandolinjeprogrammer på serveren, rettighederne til at ændre filer
mm.

> Jeg har nemlig problemer med at få min kode til at virke korrekt på
> deres servere, mens der virker godt nok på en freepaq server.

Vi kan intet sige om det, med mindre du siger præcis hvad problemet er,
og giver os den relevante del af koden.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen