Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så kom jeg i gang :-)
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 19:20

Så lykkedes det at få anskaffet kamera og litteratur ... på opfordring
herindefra, har jeg investeret i Michael Karbo's "Digital Foto" samt lånt
Politikens Store bog om digital foto. Begge rgtig gode bøger, det må jeg
give jer ret i.

Og nu til kameraet. Jeg har netop hentet et Nikon D70s med det originale
18-70 objektiv. Kameraet købte jeg for 4.000,-, hvilket jeg synes er en
yderst fair pris. Så er de bare ud og skyde nogle billeder. Desværre er det
mørkt nu

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-09-06 19:41

Kim Frederiksen skrev:
> Desværre er det
> mørkt nu

Er det et problem?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 19:55

> Er det et problem?

Jeg tror nok min lejlighed (som er oplyst) er det sidste motiv nogen ønsker
at se

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : HKJ

Dato : 02-09-06 20:02

Kim Frederiksen wrote:
> Jeg tror nok min lejlighed (som er oplyst) er det sidste motiv nogen ønsker
> at se

Så gå udenfor og sæt kameraet på et fast underlag og tag nogle billeder.

Fra : MuLLe

Dato : 02-09-06 20:32

"Kim Frederiksen" skrev
> [...]
> Politikens Store bog om digital foto. Begge rgtig gode bøger, det må jeg

Tilykke og go' vind med det.

MvH MuLLE