Skærme
Fijala 3554
Viewsonic og service
Fra : f00ge

Dato : 02-09-06 16:40

Hvordan er Viewsonic med ombytning/reperation?
Med Samsung, f.eks. ringer man bare til deres danske server firma og melder
en fejl. Så får man kan frankeret kasse, med en ny skærm i. Så skal man bare
sende den gamle retur. Fed service.

Men hvordan er det med Viewsonic i DK?
Jeg kan ikke beslutte mig for hvilken 19" 2ms skærm, jeg vil have. Samsung
eller Viewsonic.

På forhånd tak,

Fra : Vega

Dato : 02-09-06 19:01

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvordan er det med Viewsonic i DK?
> Jeg kan ikke beslutte mig for hvilken 19" 2ms skærm, jeg vil have. Samsung

Hej f00ge.

Jeg havde en Samsung 930BF, men den havde det med at hyle/summe, så fik jeg
en ombytningsskærm, og det var den nye Samsung 931BF som er en 2ms skærm.
Det klager man jo ikke over.
Jeg var meget glad for min 930BF, men denne 931BF er bare alt for nice. For
det første er skærmen helt i sort nu som er et kæmpe plus synes jeg (er træt
af de der i sølv/sort). For det andet er designet bare mega lækkert med de
nu mere runde og bløde kanter, og så tænd/slukknappen i alu look med blå
lys. Men ja det er en total fed service de giver. Kan i hvert fald anbefale
en Samsung 931BF, det er en lækker gamer skærm.

Mvh. Vega.

Fra : f00ge

Dato : 02-09-06 19:55

OK, tak.

Har bare hørt, at den Viewsonic 2ms er en lille smule hurtigere end den fra
Samsung.
Det gør en forskel, når man spiller hurtige spil.
Jeg spiller UT & UT2004,s om en en hel del hurtigere end noget som CS, CoD
osv.

Hvad spiller du selv?

Fra : Vega

Dato : 02-09-06 22:12

> [...]
> Det gør en forskel, når man spiller hurtige spil.
> Jeg spiller UT & UT2004,s om en en hel del hurtigere end noget som CS, CoD

Jeg spiller CoD2, F.E.A.R, BF2, UT2004, NFSMW, osv.
Det kører bare derud af, og skærmen kan sagtens følge med, det kunne min
gamle 903BF også. Du kan roligt købe en 931BF.

Mvh. Vega.

Fra : f00ge

Dato : 02-09-06 22:38

"Vega" <vega84@gmail.com> wrote in message:

> Jeg spiller CoD2, F.E.A.R, BF2, UT2004, NFSMW, osv.
> Det kører bare derud af, og skærmen kan sagtens følge med, det kunne min
> gamle 903BF også. Du kan roligt købe en 931BF.

Har en ven, som ogsp spiller UT2004.
Han får slør. Så jeg hopper nok på Viewsonic. Ikke fordi det er helt væk
der, men det siges, det er er en smule bedre der.

Fra : Vega

Dato : 02-09-06 22:49

> Har en ven, som ogsp spiller UT2004.
> Han får slør. Så jeg hopper nok på Viewsonic. Ikke fordi det er helt væk
> der, men det siges, det er er en smule bedre der.

Hmm, sjovt der kommer intet slør her, men nogen øjne er jo også mere sarte
end andre.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 02-09-06 22:49

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Har en ven, som ogsp spiller UT2004.
> Han får slør. Så jeg hopper nok på Viewsonic. Ikke fordi det er helt væk
> der, men det siges, det er er en smule bedre der.

Er det også en 931BF han har?

Mvh. Vega.

Fra : f00ge

Dato : 02-09-06 22:59

"Vega" wrote

> Er det også en 931BF han har?

yes, sprit ny

Fra : Vega

Dato : 02-09-06 23:36

> "Vega" wrote

> yes, sprit ny

Ok, jeg er i hvert fald fuldt ud tilfreds.

Mvh. Vega.

Fra : Nicolai

Dato : 03-09-06 09:21

> Men hvordan er det med Viewsonic i DK?

Samme procedure, men alt alt for tunge at danse med.

> Jeg kan ikke beslutte mig for hvilken 19" 2ms skærm, jeg vil have. Samsung
> eller Viewsonic.

Samsung anytine!

Fra : f00ge

Dato : 03-09-06 13:09

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote:
..
> Samsung anytine!

Samsung pga. deres service?
Eller Samsung, fordi du selv ejer en - og derfor elsker Samsung, uden at
have prøvet en Viewsonic?

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 13:51

f00ge wrote:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote:
> .
>
> Samsung pga. deres service?
> Eller Samsung, fordi du selv ejer en - og derfor elsker Samsung, uden at
> have prøvet en Viewsonic?

Mht. ViewSonic's service så er den altså noget nær enestående... jeg
havde på et tidspunkt lidt problemer med et par skærme i deres PT serie,
da jeg ikke kunne få det løst via email (det gik for langsomt) endte
det med at jeg blev ringet op af en tekniker/ingeniør (nej, det var ikke
bare en supporter jeg havde i telefonen) fra USA, han brugte det meste
af en time på at afhjælpe mit problem. det er uden tvivl toppen af
poppen. en anden gang fik jeg tilsendt en ny skærm uden spørgsmål (blev
ikke engang bedt om at levere den gamle tilbage)

Jeg skal ikke kunne sige meget om samsungs service, men jeg har ikke
oplevet at den ligger på det niveau.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : f00ge

Dato : 03-09-06 14:13

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message
> [...]
> at levere den gamle tilbage)
>
> Jeg skal ikke kunne sige meget om samsungs service, men jeg har ikke

Det lyder rigtig lovende.
Tror, jeg hopper på en Viewsonic så.
Med mindre nogen kan overbevise mig om, at LG's 2ms er bedre. :)

Fra : Nicolai

Dato : 04-09-06 00:06

> Samsung pga. deres service?

Service ja.