MS Windows
briani 27239
Ønskes: Kontrol af kørende programmer
Fra : Lars HT

Dato : 02-09-06 14:08

Jeg har en del programmer, som jeg gerne vil skal køre altid.

Er der en, som kender et godt freeware-program til at sørge for, at
programmer på en liste altid er igang?

VH Lars

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-06 16:11

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Jeg har en del programmer, som jeg gerne vil skal køre altid.
>
> Er der en, som kender et godt freeware-program til at sørge for, at
> programmer på en liste altid er igang?
>
> VH Lars
++++++++++++++++++++++++++
Hvis du trykker på "start">"Programmer" så er der en folder der hedder
"Start". Alle genveje der bliver placeret i denne folder får de tilsvarende
programmer til at starte op ved hver opstart.

Bare et forslag..
Hilsen
Jens

Fra : Lars HT

Dato : 02-09-06 17:04

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> "Start". Alle genveje der bliver placeret i denne folder får de
> tilsvarende programmer til at starte op ved hver opstart.

Jo det er jeg klar over, men hvis et program bliver lukket (fed en fejl), så
skal dette utility sørge for, at det starter op igen!

Tak for svar!

Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-09-06 17:23

Den 02-09-06 18.03 skrev Lars HT følgende:

> Jo det er jeg klar over, men hvis et program bliver lukket (fed en fejl), så
> skal dette utility sørge for, at det starter op igen!

Du kan lave en bat-fil, der genstarter programmet, hvis det går ned.

Åbn Notesblok, indsæt følgende:
:loop
program.exe
goto loop

Gem filen som program.bat. Du kan nu starte programmet ved at starte
bat-filen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.