MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internet Explorer-browser har fået en søge~
Fra : Jama

Dato : 02-09-06 12:27

Må indrømme det er min egen skyld jeg har været på snavsede ajder.

Den heder http://www.syssecuritypage.net/ bl.a. der er et par stykker
Spyware progr. De siger der er Spy, men det er der ikke, jeg har scannet i
fejlsikkertilstand med "Lavasoft Ad-Aware SE Professional" og andre, de
finder intet og mit start progr. " http://www.verdensnavle.dk/ " kan
ikke komme til. Hvad gør jeg
Mvh.Jama

Fra : Jama

Dato : 02-09-06 15:01

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlsikkertilstand med "Lavasoft Ad-Aware SE Professional" og andre, de
nb. nu får jeg denne i sys try http://www.virusblast.com/?aid=18
har lige scannet med Windows online scanner, skal jeg virkelig lave en rep
af min XPpro?

Fra : Jama

Dato : 02-09-06 17:14

> [...]
> nb. nu får jeg denne i sys try http://www.virusblast.com/?aid=18
> har lige scannet med Windows online scanner, skal jeg virkelig lave en

---------------------------------------
Har klaret problemmet, med denne!!!
"SUPERAntiSpyware Free Edition" den kunne det "ALLE" de andre ikke kunne og
jeg har prøvet ALT, hvad de kloge fortalte på Nettet Har brugt flere timmer
inden jeg install.denne igen,den er "Fantastisk."
Mvh.Jama

Fra : John

Dato : 02-09-06 20:48

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Har klaret problemmet

Det var da godt!

Klem evt også dette gratis program i pc'en. Det stopper meget
skidt fra internettet og bruger ingen resurser:

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Mvh John

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 02-09-06 17:17

Jama <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>
> nb. nu får jeg denne i sys try http://www.virusblast.com/?aid=18
> har lige scannet med Windows online scanner, skal jeg virkelig lave en rep

Jeg fik denne

System Security Status: Warning

Attention! Your system is currently vulnerable to computer attacks.
Remote intruders can gain access to following files and folders on your
PC:

- \Windows\System32
- \Program Files\Internet Explorer
- \My Documents
- Drive C:\ files

To enhance the security on your PC Download and run Intrusion Detection
System (IDS software)

Investigation Report: Summary
Your IP address: 87.51.231.13
Your Country: DK, Denmark
Your Browser: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; en)
AppleWebKit/312.8 (KHTML, like Gecko) Safari/312.6
Your Operation System: default VULNERABLE
System Security Status: CAUTION
Time of investigation: Sat Sep 2 9:06:56 PDT 2006

Meldingerne er (selvfølgelig) faske.

Når du skriver XP Pro, kører du så med en konto med begrænsede
brugerrettigheder? Det bør du, så sker der ikke noget.

Fra : Jama

Dato : 02-09-06 19:49

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når du skriver XP Pro, kører du så med en konto med begrænsede
> brugerrettigheder? Det bør du, så sker der ikke noget.

Jeg takker for svaret, men har nu med klaret det med "SUPERAntiSpyware",
men hvad forskel er der i det du siger, begrændset ansvar kontra fuldt.Har
det nogen indflydelse på det daglige.
Mvh.-Jama