Verdenskriminelle eller Angel-saksere...
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 02-09-06 09:12

Engelsk politi har været flittige:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article221862.ece

Mon det er 3. verdens fremmede, eller vore (anglernes) efterkommere
der er gået i fælden?

Fra : GB

Dato : 02-09-06 09:13

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote in

> Mon det er 3. verdens fremmede, eller vore (anglernes) efterkommere
> der er gået i fælden?

Er det ikke snart på tide med lidt fornyelse af "stilen"?

GB

Fra : @

Dato : 02-09-06 12:40

On Sat, 02 Sep 2006 08:13:11 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote in

>Er det ikke snart på tide med lidt fornyelse af "stilen"?

skulle muhamedanerne pludselig ændre stil -
til ikke-vold?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 02-09-06 13:05

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:tbrif2dsmgujhqi1ajm079lgmmf3d155g1@
4ax.com:

> skulle muhamedanerne pludselig ændre stil -
> til ikke-vold?

Næppe - men nu var det altså Neils stil, jeg tænkte på. De sidste otte-ti
år har han kun sendt ét indlæg på næsten daglig basis - bare med
forskellige links i.

GB

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 02-09-06 15:40

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Næppe - men nu var det altså Neils stil, jeg tænkte på. De sidste otte-ti
> år har han kun sendt ét indlæg på næsten daglig basis - bare med
> forskellige links i.

Tjoh, men jeg håber, at vi snaqrt vågner op, og får gjort noget ved
problemet.