MS Windows
briani 27239
Aktivering af Vista
Fra : Yildizhan

Dato : 01-09-06 21:00

Hvis man nu aktivere Vista RC1 med et serienummer man finder på nettet
bliver man så busted ??
Og kan man undgå det der validation ting ??

Jeg mener det er jo en Beta vers så er det jo næsten ligemeget eller hvad ??

På forhånd tak

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-09-06 21:39

Yildizhan skrev:

> Hvis man nu aktivere Vista RC1 med et serienummer man finder på nettet
> bliver man så busted ??

Andre plejer hér at skrive at man bare trykker på "Enter" i stedet for at
skrive et nummer - dét skulle være ok.
Hans

Fra : sdsf

Dato : 02-09-06 08:16

> Andre plejer hér at skrive at man bare trykker på "Enter" i stedet for at
> skrive et nummer - dét skulle være ok.
Hvor har I downloaded Vista RC1 ?

Jeg forstår at det er lovlig, så kan vi få et link?

Fra : Henning

Dato : 02-09-06 09:37

On Sat, 2 Sep 2006 09:16:19 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

>Hvor har I downloaded Vista RC1 ?
>
>Jeg forstår at det er lovlig, så kan vi få et link?

er nok for sent på den

Fra : jørgen

Dato : 02-09-06 09:39

sdsf wrote:
> Jeg forstår at det er lovlig, så kan vi få et link?

Nu og da åbner Microsoft op for downloads til os almindelige dødelige.
For et par dage siden gjorde de 100.000 downloads af pre-RC1
tilgængelige. Den limit har de nået, og har lukket igen

Fra : Henning

Dato : 01-09-06 22:25

On Fri, 1 Sep 2006 22:00:21 +0200, "Yildizhan"
<yildizhaa@ishoejbys.dk> wrote:

>Hvis man nu aktivere Vista RC1 med et serienummer man finder på nettet
>bliver man så busted ??

Jeps, i morgen står politiet med blodhundende udenfor din dør...

Fra : Fjollefrans

Dato : 02-09-06 15:34

> [...]
> Og kan man undgå det der validation ting ??
>
> Jeg mener det er jo en Beta vers så er det jo næsten ligemeget eller hvad

jeg er ikke sikker på jeg forstår holdningen med at man må kopierer løs,
blot fordi der er tale om en beta.

- FF

Fra : Nicolai

Dato : 02-09-06 15:53

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg er ikke sikker på jeg forstår holdningen med at man må kopierer løs,
> blot fordi der er tale om en beta.

Tror nu ikke du skal bekymre dig så meget om en Beta, som MS selv
tilgængeliggører på nettet til fri download for x antal mange tusinde. Det
gør MS ikke, så hvorfor skulle du?

> - FF

Nicolai

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-06 16:07

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Tror nu ikke du skal bekymre dig så meget om en Beta, som MS selv
> tilgængeliggører på nettet til fri download for x antal mange tusinde. Det
> gør MS ikke, så hvorfor skulle du?

> Nicolai
Hmmm... bor man ikke i sit navn?

Hilsen