MS Windows
briani 27239
Update Windows 98 nu MS support er stoppet~
Fra : trav@tiscali.dk

Dato : 01-09-06 13:34

Hej NG.

Hvordan kan jeg updatere min Windows 98 nu MS support er stoppet ?
Bare bringe den op til bedste niveau.
--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : John

Dato : 01-09-06 14:15

<trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan kan jeg updatere min Windows 98 nu MS support er stoppet
?
Bare bringe den op til bedste niveau.

Prøv gratis Belarc Advisor:

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-09-06 16:49

John skrev:

> Prøv gratis Belarc Advisor:
>
> http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Hvor kan man i givet fald hente de opdateringer der måtte mangle?

Ikke at jeg kører 98 - men om 5½ år er vi jo et par milliarder der har et
problem (med XP)
Hans

Fra : John

Dato : 01-09-06 17:11

> Hvor kan man i givet fald hente de opdateringer der måtte
> mangle?

Belarc (gratis program) angiver (blandt meget andet) evt
manglende og tilgængelige patches, med relevante links direkte
til Microsoft.

Se screenshot: http://www.snapfiles.com/screenshots/belarc.htm

Bemærk feltet øverst til højre 'Microsoft Security Updates'.
Mangler der tilgængelige patches markéres det her, med relevant
link til Microsoft. Smart, ikke? :)

Mvh John

Fra : trav@tiscali.dk

Dato : 05-09-06 07:57

John wrote:

> [...]
>
> Bemærk feltet øverst til højre 'Microsoft Security Updates'.
> Mangler der tilgængelige patches markéres det her, med relevant

Men nu de er stoppet med support, kan man så stadig hente de
eventuelle patches man mangler ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk