MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gendanne Dokumenter
Fra : Lars Andersen

Dato : 01-09-06 10:28

Kan man gendanne Dokumenter, selv om den er slettet permanent? (den ligger
ikke i papirkurven)

--
Mvh. Lars Andersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-06 12:58

Den 01-09-06 11.27 skrev Lars Andersen følgende:
> Kan man gendanne Dokumenter, selv om den er slettet permanent? (den ligger
> ikke i papirkurven)

Er det hele mappen Dokumenter, du har fået slettet?
Du kan måske gendanne slettede filer med PC Inspector, hvis filerne ikke
er blevet overskrevet. Tjek denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Lars Andersen

Dato : 01-09-06 14:34

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Hej Kim.
Tusinde tak. Jeg vil straks prøve programmet.
Det er nemlig hele mappen der er slettet.
Mvh. Lars

Fra : Knud S.

Dato : 01-09-06 16:48

"Lars Andersen" <bornweb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:44f836af$0$12688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Kim.
> Tusinde tak. Jeg vil straks prøve programmet.
> Det er nemlig hele mappen der er slettet.
> Mvh. Lars

Er det så ikke kun genvejen til mappen - har du kigget i
documents and settings for bruger ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-06 17:47

Den 01-09-06 17.47 skrev Knud S. følgende:

> Er det så ikke kun genvejen til mappen - har du kigget i
> documents and settings for bruger ?

Det lyder i hvert fald meget sandsynligt.

Lars, hvis du ikke ved, hvordan du tjekker:
Denne computer => drev C => Document and Settings => "dit brugernavn" =>
Dokumenter (hvis den altså er der).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Lars Andersen

Dato : 01-09-06 19:58

"Knud S." <news@post-cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Andersen" <bornweb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det så ikke kun genvejen til mappen - har du kigget i
> documents and settings for bruger ?
Ja, mappen dokumenter var helt slettet - den havde åbenbart været makeret
samtidig med en anden mappe, surt - men jeg har imidlertid prøvet at
genskabe med, det af Kim Ludvigsen henviste program pcinspector, og det
virkede! Desværre er det et par dage siden, så nogle filer var overskrevet.
Men stort set dem jeg var interesseret i blev genskabt, så stor tak til
Kim..
Mvh. Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 01-09-06 21:03

> [...]
> virkede! Desværre er det et par dage siden, så nogle filer var
> overskrevet. Men stort set dem jeg var interesseret i blev genskabt, så

Nu har du fået redet dine filer, men eller kunne man også prøve at køre
systemgendannelse, som har redet mig fra ulykker et par gange eller tre

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Andersen

Dato : 02-09-06 16:02

> [...]
>
> Nu har du fået redet dine filer, men eller kunne man også prøve at køre
> systemgendannelse, som har redet mig fra ulykker et par gange eller tre

Det er korrekt. Det var også det første jeg prøvede. Men den gendanner ikke
slettede dokumenter, men kun systemfiler mm.
Mvh. Lars

Fra : John

Dato : 02-09-06 16:24

"Lars Andersen" <bornweb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre er det et par dage siden, så nogle filer var
> overskrevet.

Måske et forsøg værd:

".. we were also able to recover photos from a Flash card that
had been formatted. .."

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Mvh John

Fra : Lars Andersen

Dato : 02-09-06 19:17

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> Måske et forsøg værd:
> ".. we were also able to recover photos from a Flash card that had been
> [...]

- ganske udmærket program. det var også i stand til at hente nogle stettede
filer frem.
Tak!
Mvh. lars.