Citroen C5 HDi
Fra : Lars Nordholt

Dato : 31-08-06 12:05

Hej NG,

Jeg har en Citroen C5 HDi 2.0 140 HK og jeg er glad for den. Men den er
begyndt, at lave problemer. Jeg er først blevet rigtigt opmærksom på dem
efter, at jeg har set på denne side http://birkeholms.dk/C5/ - Det havde
været nogle små irritationsmomenter som piv-lyde, underlig motorgang og
elektriske dimser som går i stykker.

Er der andre C5-ejer som har de samme problemer? Jeg har overvejet FDM
p.g.a., at jeg ikke er den eneste og så kunne det være en god idé, at samle
os og lave en fælles klage til Citroën.

Jeg har skrevet til ham gutten der har hjemmesiden og han er klar på at være
samligspunkt for en evt. samlet klage sp vi kan få vores biler lavet...
ordenligt.

LN

Fra : Kristian

Dato : 31-08-06 12:52

> [...]
> være
> samligspunkt for en evt. samlet klage sp vi kan få vores biler lavet...

Men han har da ikke en C5'er mere............... ??

Kristian

Fra : Lars Nordholt

Dato : 31-08-06 13:22

> Men han har da ikke en C5'er mere............... ??
>
> Kristian

Hej Kristian,

Jeg forstår ikke hvad du mener? Hvad har det med sagen, at gøre?

LN

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> wrote in
message news:44f6cd74$0$12662$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Kristian

Dato : 31-08-06 15:00

> Hej Kristian,
>
> Jeg forstår ikke hvad du mener? Hvad har det med sagen, at gøre?
>
> LN

Skal han ikke være jeres samlingspunkt for klager over C5'eren?

Så ville det måske virke mere seriøst, hvis han også ejede en C5'er.

Sjovt nok har han nu en Xantia........så deeeeee........

Bare min mening

Kristian

Fra : TDN

Dato : 01-09-06 05:49

"Lars Nordholt" <mailno_Spam_bette@compu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være
> samligspunkt for en evt. samlet klage sp vi kan få vores biler lavet...

Ud over par utilfredse C5 ejere, er det vist udbredt at de fleste er fint
tilfredse, bare værkstedet udbedrer de fejl der opstår. Så du får nok svært
ved at få dem med på en klage.
Prøv at læse tilbage i gruppen om C5, der har været nogle heftige
diskutioner. Ellers kontakt FDM de kender også til fejlene. Deres brugttest
af C5 første gen., slog alle rekorder, aldrig havde FDM lavet en brugttest
hvor der havde været så mange fejl på en enkelt bilmodel.

Mvh
Thomas