/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
4 Hjul og en overhaling (set på TV2 her ti~
Fra : Jacob Rungwald


Dato : 30-08-06 22:16

Hejsa

Var der andre end mig, der så det ynkelige "pimp my ride, TV2 style" program
i aften ? Aldrig har jeg da set så latterligt et program.

1. Man vælger en hoteldirektør ud, som bor i et stort nybygget (2 år
gammelt) hus på sjælland, med B&O anlæg over det hele, en kone og 2 børn. En
mand/famile med kanon økonomi, som om de kun har den bil ?

2. Man prøver at bilde seerene ind at denne hoteldirektør kører rundt til
hverdag i en gammel spand af en Golf 2 fra 1984, en bil ville aldig kunne
synes, hvad jeg læste skulle kunne, da de søgte folk, bilens foreste
støddæmpere, var 100% færdige, og der manglede dørhåndtag på den ene dør.
Bilen kunne ikke starte uden starthjælp, og han fortæller parkeringsgutten
ved et af hans hoteller, at han skal huske ikke at slukke bilen, da den så
ikke vil starte igen. Man ser derefter hvordan bilen holder uden for
hovedindgangen til et stort hotel, og er ved at få starthjælp, hvor hr
direktør selv er ved at gniste det hele ihjel med kablerne.

Ja, jeg falder ikke for den ynkelige historie

3. Man tager en livstilskonsulent, og beder hende finde 3 ting frem , som et
hold mekanikere skal bruge som inspiration til at sætte denne bil i stand.

4. Man tager en samling mekanikere, og prøver at skabe lidt splid mellem
dem, ved at lade en af dem smide bakspejlet ud, som de udtrykkeligt har fået
af vide IKKE måtte rengøres/ændres, og derfor pakker de det ind i en
plastpose, som en af mekanikerne "kommer til" at smide ud, selvom det ses
meget tydeligt at der hænger noget af bakspejlet ud fra posen.

5. Disse mekanikere "bruger" så de 3 genstande livsstilskonsulenten finder
frem. Hurra, de fandt frem til at bilen skulle være stilren = blå og bruge
gamle designstole = beige læder, samt den skulle have et våbenskjold fra en
ring på motorhjælmen. Det behøves der vist ikke en konsulent til at finde ud
af hvordan bilen skulle styles.

Gaaaaaaaaab / løgn og latin siger jeg bare.

Hvad siger i ?

--
Mvh
Jacob (BMW E46)



 
 
Martin Johansen [600~ (30-08-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-08-06 22:49

In article <44f5fff7$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote:

> Hvad siger i ?

Jeg siger at det var ganske underholdende... ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Klaus G. (30-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 30-08-06 23:08

> Hvad siger i ?
>
At lakken var i en flot farve :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Harald Blaatand (30-08-2006)
Kommentar
Fra : Harald Blaatand


Dato : 30-08-06 23:09

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message
news:44f5fff7$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Var der andre end mig, der så det ynkelige "pimp my ride, TV2 style"
> program i aften ? Aldrig har jeg da set så latterligt et program.
>
> 1. Man vælger en hoteldirektør ud, som bor i et stort nybygget (2 år
> gammelt) hus på sjælland, med B&O anlæg over det hele, en kone og 2 børn.
> En mand/famile med kanon økonomi, som om de kun har den bil ?
>
> 2. Man prøver at bilde seerene ind at denne hoteldirektør kører rundt til
> hverdag i en gammel spand af en Golf 2 fra 1984, en bil ville aldig kunne
> synes, hvad jeg læste skulle kunne, da de søgte folk, bilens foreste
> støddæmpere, var 100% færdige, og der manglede dørhåndtag på den ene dør.
> Bilen kunne ikke starte uden starthjælp, og han fortæller parkeringsgutten
> ved et af hans hoteller, at han skal huske ikke at slukke bilen, da den så
> ikke vil starte igen. Man ser derefter hvordan bilen holder uden for
> hovedindgangen til et stort hotel, og er ved at få starthjælp, hvor hr
> direktør selv er ved at gniste det hele ihjel med kablerne.
>
> Ja, jeg falder ikke for den ynkelige historie
>
> 3. Man tager en livstilskonsulent, og beder hende finde 3 ting frem , som
> et hold mekanikere skal bruge som inspiration til at sætte denne bil i
> stand.
>
> 4. Man tager en samling mekanikere, og prøver at skabe lidt splid mellem
> dem, ved at lade en af dem smide bakspejlet ud, som de udtrykkeligt har
> fået af vide IKKE måtte rengøres/ændres, og derfor pakker de det ind i en
> plastpose, som en af mekanikerne "kommer til" at smide ud, selvom det ses
> meget tydeligt at der hænger noget af bakspejlet ud fra posen.
>
> 5. Disse mekanikere "bruger" så de 3 genstande livsstilskonsulenten finder
> frem. Hurra, de fandt frem til at bilen skulle være stilren = blå og bruge
> gamle designstole = beige læder, samt den skulle have et våbenskjold fra
> en ring på motorhjælmen. Det behøves der vist ikke en konsulent til at
> finde ud af hvordan bilen skulle styles.
>
> Gaaaaaaaaab / løgn og latin siger jeg bare.
>
> Hvad siger i ?
>
> --
> Mvh
> Jacob (BMW E46)
>

En fis i en hornlygte.lav budget tåkrummende tidsspilde.
Pæn lak,kedelig bil,utrolig kedelig historie!

Det'en ommer

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om



Preben Riis Sørensen (30-08-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 30-08-06 23:22


"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev
> Det'en ommer

Fortæl dem endelig ikke det, så genudsender de det bare fem gange.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Ukendt (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-08-06 08:07

> En fis i en hornlygte.lav budget tåkrummende tidsspilde.
> Pæn lak,kedelig bil,utrolig kedelig historie!


hvad mener du med lavbudget?? de brugte næsten 180000,- på den bil !! næsten
24K alene på læder kabinen !!!!

/Juel



Ukendt (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-08-06 08:09

nej næsten 170K, men der er jo ikke den store forskel...



Hr. Jensen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 31-08-06 08:17

Den Thu, 31 Aug 2006 09:08:44 +0200 sendte "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> følgende røgsignaler:

>nej næsten 170K, men der er jo ikke den store forskel...

Nej, der havde været mere stil over det at skyde de 170k i en brugt
Audi, så havde prestigen været der med det samme.

Uanset om Golf'en er stylet eller ej, så er der IMO ikke meget
direktørbil over en udbollet Golf 2 med alifælge og guld på
motorhjelmen...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Brian (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 31-08-06 10:03

Hr. Jensen skrev:

> Nej, der havde været mere stil over det at skyde de 170k i en brugt
> Audi, så havde prestigen været der med det samme.

Jeps, en tarvelig Golf 2 er sgu spild af penge.

Jeg forstår desuden ikke at sådan en gut ikke hellere vil bringe den tilbage
i org. stand, når den havde så stor betydning for ham... men så skulle han
jo nok selv have betalt gildet.

> Uanset om Golf'en er stylet eller ej, så er der IMO ikke meget
> direktørbil over en udbollet Golf 2 med alifælge og guld på
> motorhjelmen...

Og sjovt nok håbede han at de ikke ville smække våbenskjoldet på
kølerhjelmen... det var _så_ forudsigeligt, at det ville ske

/Brian



Brian (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 31-08-06 09:59

Juel skrev:

> hvad mener du med lavbudget?? de brugte næsten 180000,- på den bil !!
> næsten 24K alene på læder kabinen !!!!

Det passer forhåbentligt ikke... det eneste vellykkede ved bilen, var
interiøret.

/Brian



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 10:04

Brian skriver:
>
> Det passer forhåbentligt ikke... det eneste vellykkede ved bilen, var
> interiøret.

Jo, og 60 kr på en kopholder som blev skruet ind i læderet på
dørbeklædningen, samt 99 kr til en forchromet rørhale.....



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Kåre (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Kåre


Dato : 31-08-06 10:24

> Jo, og 60 kr på en kopholder som blev skruet ind i læderet på
> dørbeklædningen, samt 99 kr til en forchromet rørhale.....
>
SÅ kører det for ham...

Jeg er MÅLLØS over at der er brugt 170kkr på sådan en bunke lort!
Troede det var som i andre boligprogrammer, at udsendelsen betaler for
håndværkere/timer, mens ejeren selv betaler for materialer.
Øh, er det overhovedet sådan det hænger sammen kommer jeg til at tænke på?
Der er i det mindste sat at max beløb som projektet må koste.
Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien på
en rig stodders bil...

Kåre



Jacob Rungwald (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Rungwald


Dato : 31-08-06 10:35

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> wrote in message
news:44f6aa4c$0$12597$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Jo, og 60 kr på en kopholder som blev skruet ind i læderet på
>> dørbeklædningen, samt 99 kr til en forchromet rørhale.....
>>
> SÅ kører det for ham...
>
> Jeg er MÅLLØS over at der er brugt 170kkr på sådan en bunke lort!
> Troede det var som i andre boligprogrammer, at udsendelsen betaler for
> håndværkere/timer, mens ejeren selv betaler for materialer.
> Øh, er det overhovedet sådan det hænger sammen kommer jeg til at tænke på?
> Der er i det mindste sat at max beløb som projektet må koste.
> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien på
> en rig stodders bil...

Det var også der jeg stod af, jeg troede at konceptet gik ud på at hjælpe
folk der ikke selv havde råd til en ordentlig bil, eller sætte den de har i
stand. Sådan er det jo med Pimp-My-Ride udsendelserne.

Der er INGEN der skal komme og fortælle mig at det er den eneste bil de har.

--
Mvh
Jacob (BMW E46)



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 11:04

Jacob Rungwald skriver:
>
> Der er INGEN der skal komme og fortælle mig at det er den eneste bil de har.

Det blev fortalt at konens bil var starthjælp hver morgen.....
(gætter på at det var den sorte golf der holdte ved siden af).

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 11:03

"Kåre" skriver:
>
> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien på
> en rig stodders bil...

Hvilke licenskroner ?

(Hint det var rekvalmekanalen der sendte programmet).

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Kåre (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Kåre


Dato : 31-08-06 11:36

>> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien
>> på
>> en rig stodders bil...
>
> Hvilke licenskroner ?
>
> (Hint det var rekvalmekanalen der sendte programmet).

De får skam også en bid af kagen. ikke så mget som DR, men alligevel
rigeligt, åbenbart...

Kåre



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 11:46

"Kåre" skriver:
>
> De får skam også en bid af kagen. ikke så mget som DR, men alligevel
> rigeligt, åbenbart...

Ikke en krone. Regionalstationerne får penge ikke "hovedkanalen".


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 11:57


"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> skrev i en meddelelse
news:44f6bb2c$0$12703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

>>> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien
>>> på
>>> en rig stodders bil...
>>
>> Hvilke licenskroner ?
>>
>> (Hint det var rekvalmekanalen der sendte programmet).
>
> De får skam også en bid af kagen. ikke så mget som DR, men alligevel
> rigeligt, åbenbart...

Så vidt jeg kan forstå, er TV2-regionerne en del af TV-familien. Regionerne
modtager støttepenge.

Så alt andet er kun en ævlen om direkte eller indirekte.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 11:11


"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> skrev i en meddelelse
news:44f6aa4c$0$12597$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien på
> en rig stodders bil...

Nu er andelen ikke så stor i forhold til DR, men der er der.

Hint: http://omtv2.tv2.dk/facts/article.php?id=471412

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



J.L. (31-08-2006)
Kommentar
Fra : J.L.


Dato : 31-08-06 13:42


"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> wrote in message
news:44f6aa4c$0$12597$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg fatter ikke hvorfor mine licenskroner skal gå til at forøge værdien på
> en rig stodders bil...
>
> Kåre

Øhh .... er der ikke ved at gå lidt for meget Jantelov i argumenterne nu
!!?? Det er vel p..... lige meget hvor meget han tjener eller hvor meget han
har stående i banken !!!

Konceptet er at "opgradere" et skod af en bil, hvilket man jo ikke kan komme
udenom at manden kunne levere til programmet ...... og få den til at skinne
igen. ......... uanset om manden har penge eller ej !!

Alt andet er ren jantelov !

At det sikkert havde haft en "bedre virkning" med en studerende eller en
enlig mor der virkelig havde behov for en bil og absolut ikke havde råd til
andet .... det kan vist ikke diskuteres, men nu er konceptet nu en gang som
det er !!!



Mvh J.L.



Jacob Rungwald (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Rungwald


Dato : 31-08-06 10:33

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:44F6A602.483B5E77@du.kan.finde.den...
> Brian skriver:
>>
>> Det passer forhåbentligt ikke... det eneste vellykkede ved bilen, var
>> interiøret.
>
> Jo, og 60 kr på en kopholder som blev skruet ind i læderet på
> dørbeklædningen, samt 99 kr til en forchromet rørhale.....

Ja, der tænkte jeg også bare, "hvad fanden har i gang i" ? Smide for 23k
læder i bilen, og ødelægge det med en t-hansen kopholder !

--
Mvh
Jacob (BMW E46)



Harald Blaatand (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Harald Blaatand


Dato : 31-08-06 11:43

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
news:44f68a97$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>> En fis i en hornlygte.lav budget tåkrummende tidsspilde.
>> Pæn lak,kedelig bil,utrolig kedelig historie!
>
>
> hvad mener du med lavbudget?? de brugte næsten 180000,- på den bil !!
> næsten 24K alene på læder kabinen !!!!
>
> /Juel
>
Så burde de måske have brugt lidt mere på bremser ,motor og undervogn,uanset
hvad de har brugt ,virker det altså som lav budget på mig når jeg ser
resultatet !

24 k til sæder,36k til lakering 20 k til et hul i taget og resten til
radio,fjernbetjent starter og 4 fælge fra thansen

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 11:47

Harald Blaatand skriver:
>
> 20 k til et hul i taget

Hærværk. Skulel de have lavet luksusu, skaulel de have motoriseret det
originale skydetag i stedet for at montere sådan noget stofpangel.

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 11:49

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:
>
> Hærværk. Skulel de have lavet luksusu, skaulel de have motoriseret det

Agfahafalla (well i kan vel læse ovenstående til trods for bogstavlegen)


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Harald Blaatand (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Harald Blaatand


Dato : 31-08-06 12:27

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:44F6BE9B.36258943@du.kan.finde.den...
> "Klaus D. Mikkelsen" skriver:
>>
>> Hærværk. Skulel de have lavet luksusu, skaulel de have motoriseret det
>
> Agfahafalla (well i kan vel læse ovenstående til trods for bogstavlegen)
>
>
> Klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
>
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Jeg kunne godt forstå hvad du skrev!
Men var det ikke en lekektrisk luksusu klud ?,det mener jeg !

Steen



--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om



hanzen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 31-08-06 15:16


"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:44f6c78d$0$824$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> news:44F6BE9B.36258943@du.kan.finde.den...
> > "Klaus D. Mikkelsen" skriver:
> >>
> >> Hærværk. Skulel de have lavet luksusu, skaulel de have motoriseret det
> >
> > Agfahafalla (well i kan vel læse ovenstående til trods for bogstavlegen)
> >
> >
> > Klaus
> > --
> > Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> > Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> >
> http://home6.inet.tele.dk/moppe
>
> Jeg kunne godt forstå hvad du skrev!
> Men var det ikke en lekektrisk luksusu klud ?,det mener jeg !
>

Hedder det ikke epileptrisk?
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 15:20

hanzen skriver:
>
> Hedder det ikke epileptrisk?

Hvordan finder man en elektriker på en byggeplads?

Man finder ham der står på en ølkasse og forsøger at slå en skrue i med
en svensknøgle.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

mugge (30-08-2006)
Kommentar
Fra : mugge


Dato : 30-08-06 23:11


"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
news:44f5fff7$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Var der andre end mig, der så det ynkelige "pimp my ride, TV2 style"
> program i aften ? Aldrig har jeg da set så latterligt et program.
>
> 1. Man vælger en hoteldirektør ud, som bor i et stort nybygget (2 år
> gammelt) hus på sjælland, med B&O anlæg over det hele, en kone og 2 børn.
> En mand/famile med kanon økonomi, som om de kun har den bil ?
>
> 2. Man prøver at bilde seerene ind at denne hoteldirektør kører rundt til
> hverdag i en gammel spand af en Golf 2 fra 1984, en bil ville aldig kunne
> synes, hvad jeg læste skulle kunne, da de søgte folk, bilens foreste
> støddæmpere, var 100% færdige, og der manglede dørhåndtag på den ene dør.
> Bilen kunne ikke starte uden starthjælp, og han fortæller parkeringsgutten
> ved et af hans hoteller, at han skal huske ikke at slukke bilen, da den så
> ikke vil starte igen. Man ser derefter hvordan bilen holder uden for
> hovedindgangen til et stort hotel, og er ved at få starthjælp, hvor hr
> direktør selv er ved at gniste det hele ihjel med kablerne.
>
> Ja, jeg falder ikke for den ynkelige historie
>
> 3. Man tager en livstilskonsulent, og beder hende finde 3 ting frem , som
> et hold mekanikere skal bruge som inspiration til at sætte denne bil i
> stand.
>
> 4. Man tager en samling mekanikere, og prøver at skabe lidt splid mellem
> dem, ved at lade en af dem smide bakspejlet ud, som de udtrykkeligt har
> fået af vide IKKE måtte rengøres/ændres, og derfor pakker de det ind i en
> plastpose, som en af mekanikerne "kommer til" at smide ud, selvom det ses
> meget tydeligt at der hænger noget af bakspejlet ud fra posen.
>
> 5. Disse mekanikere "bruger" så de 3 genstande livsstilskonsulenten finder
> frem. Hurra, de fandt frem til at bilen skulle være stilren = blå og bruge
> gamle designstole = beige læder, samt den skulle have et våbenskjold fra
> en ring på motorhjælmen. Det behøves der vist ikke en konsulent til at
> finde ud af hvordan bilen skulle styles.
>
> Gaaaaaaaaab / løgn og latin siger jeg bare.
>
> Hvad siger i ?
>
> --
> Mvh
> Jacob (BMW E46)
>

Helt enig med Jacob.................



Hr. Jensen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 31-08-06 00:25

Den Wed, 30 Aug 2006 23:15:39 +0200 sendte "Jacob Rungwald"
<jacob*giraf*@rungwald.dk> følgende røgsignaler:

>Hejsa
>
>Var der andre end mig, der så det ynkelige "pimp my ride, TV2 style" program
>i aften ? Aldrig har jeg da set så latterligt et program.
>
>1. Man vælger en hoteldirektør ud, som bor i et stort nybygget (2 år
>gammelt) hus på sjælland, med B&O anlæg over det hele, en kone og 2 børn. En
>mand/famile med kanon økonomi, som om de kun har den bil ?

Den syntes jeg også virkede lidt tynd, men han brugte måske alle
skillingerne på psykologhjælp. Han havde da et Ødipuskompleks der
ville noget...

>Hvad siger i ?

At det må være den samme idémand som bag "Deal - No deal"...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Ole Gaarde Kristense~ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Ole Gaarde Kristense~


Dato : 31-08-06 02:49

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
news:44f5fff7$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
[KLIP]
>
> Hvad siger i ?
>
At jeg nu er glad for at jeg var på arbejde da de sendte det (efter at have
læst de foregående kommentarer)

--
Med venlig hilsen
Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved



Klaus D. Mikkelsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 31-08-06 05:31

Jacob Rungwald skriver:
>
> Hvad siger i ?

At de brugte for lang tid på at forklare konceptet om og om igen
(fyldstof).

At de ødelagde bilen med valg af soltag og fælge.

At bilen fik en fed farve både udvendigt og indvendigt (læderstuen).

Så var det vidst også det........


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Kåre (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Kåre


Dato : 31-08-06 07:34

> Gaaaaaaaaab / løgn og latin siger jeg bare.
>
> Hvad siger i ?

Fuldstændig ENIG!

Jeg var før udsendelsen noget tvivlende overfor konceptet.Havde slet ikke
fantasi til at forestille mig hvordan et sådant program dog skulle kunne
fylde en 30 min udsendelse.
Det kunne det så heller ikke, uden brug af utallige opsummeringer for hvert
5. minut...

Og så ved jeg squ heller ikke rigtig hvor knægtene på værkstedet fik
inspiration til kæmpe skinnende alu-knægte og sportsrat... Tante Hansen
måske ???

Kåre



J.L. (31-08-2006)
Kommentar
Fra : J.L.


Dato : 31-08-06 07:40


"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message
news:44f5fff7$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Var der andre end mig, der så det ynkelige "pimp my ride, TV2 style"
> program i aften ? Aldrig har jeg da set så latterligt et program.
>
> 1. Man vælger en hoteldirektør ud, som bor i et stort nybygget (2 år
> gammelt) hus på sjælland, med B&O anlæg over det hele, en kone og 2 børn.
> En mand/famile med kanon økonomi, som om de kun har den bil ?
>
> 2. Man prøver at bilde seerene ind at denne hoteldirektør kører rundt til
> hverdag i en gammel spand af en Golf 2 fra 1984, en bil ville aldig kunne
> synes, hvad jeg læste skulle kunne, da de søgte folk, bilens foreste
> støddæmpere, var 100% færdige, og der manglede dørhåndtag på den ene dør.
> Bilen kunne ikke starte uden starthjælp, og han fortæller parkeringsgutten
> ved et af hans hoteller, at han skal huske ikke at slukke bilen, da den så
> ikke vil starte igen. Man ser derefter hvordan bilen holder uden for
> hovedindgangen til et stort hotel, og er ved at få starthjælp, hvor hr
> direktør selv er ved at gniste det hele ihjel med kablerne.
>
> Ja, jeg falder ikke for den ynkelige historie
>
> 3. Man tager en livstilskonsulent, og beder hende finde 3 ting frem , som
> et hold mekanikere skal bruge som inspiration til at sætte denne bil i
> stand.
>
> 4. Man tager en samling mekanikere, og prøver at skabe lidt splid mellem
> dem, ved at lade en af dem smide bakspejlet ud, som de udtrykkeligt har
> fået af vide IKKE måtte rengøres/ændres, og derfor pakker de det ind i en
> plastpose, som en af mekanikerne "kommer til" at smide ud, selvom det ses
> meget tydeligt at der hænger noget af bakspejlet ud fra posen.
>
> 5. Disse mekanikere "bruger" så de 3 genstande livsstilskonsulenten finder
> frem. Hurra, de fandt frem til at bilen skulle være stilren = blå og bruge
> gamle designstole = beige læder, samt den skulle have et våbenskjold fra
> en ring på motorhjælmen. Det behøves der vist ikke en konsulent til at
> finde ud af hvordan bilen skulle styles.
>
> Gaaaaaaaaab / løgn og latin siger jeg bare.
>
> Hvad siger i ?
>
> --
> Mvh
> Jacob (BMW E46)

...... at landets dyreste Golf II'er nu kører i Hellerup ..... men derudover
et fint program.

Ifølge TV2's hjemmeside så kostede projektet alt i alt 167 af de lange !

http://programmer.tv2.dk/overhaling/produktlister/

Jeg ved ikke hvad man havde regnet med at et sådan et program skulle vise
........ har nogen af jer set de "Pimp my ride" programmer der kører/kørte på
MTV ?? ..... dette var blot enb fordansket udgave af dette ....

Mvh J.L.



Torben Scheel (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-08-06 07:47

J.L. wrote:
>
> Jeg ved ikke hvad man havde regnet med at et sådan et program skulle vise
> ....... har nogen af jer set de "Pimp my ride" programmer der kører/kørte på
> MTV ?? ..... dette var blot enb fordansket udgave af dette ....
>
Ja, men der afleverer de bilen i ghettoen, så den er skrællet dagen
efter aflevering

--
vh
Torben

Henrik Stidsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 31-08-06 11:45

BJ skrev:
> Nu er andelen ikke så stor i forhold til DR, men der er der.
> Hint: http://omtv2.tv2.dk/facts/article.php?id=471412

Og den andel de får går til regionerne og ikke til hovedstationen...


BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 11:48


"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1157021083.457016.127820@e3g2000cwe.googlegroups.com...

KLIP

>> Nu er andelen ikke så stor i forhold til DR, men der er der.
>> Hint: http://omtv2.tv2.dk/facts/article.php?id=471412

>Og den andel de får går til regionerne og ikke til hovedstationen...

Skrev jeg da det?

Skal Regionerne ikke betale hovedstationen for noget?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Henrik Stidsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 31-08-06 12:18

BJ skrev:
> >> Nu er andelen ikke så stor i forhold til DR, men der er der.
> >> Hint: http://omtv2.tv2.dk/facts/article.php?id=471412

> >Og den andel de får går til regionerne og ikke til hovedstationen...

> Skrev jeg da det?

Nej, ikke direkte - men det du skrev kunne godt forstås sådan så jeg
tillod mig at præcisere.

> Skal Regionerne ikke betale hovedstationen for noget?

Det tror jeg ikke men jeg ved det faktisk ikke. Jeg tror faktisk at
stationerne har fuldstændig selvstændig økonomi men der foregår jo
noget samarbejde og det er også ind imellem regionerne der har
produceret de indslag hovedstationen viser.


BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 12:22


"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1157023056.713848.36480@m73g2000cwd.googlegroups.com...

KLIP


>> >Og den andel de får går til regionerne og ikke til hovedstationen...

>> Skrev jeg da det?

>Nej, ikke direkte - men det du skrev kunne godt forstås sådan så jeg
>tillod mig at præcisere.

O.k., så det var ikke med fuldt overlæg.

>> Skal Regionerne ikke betale hovedstationen for noget?

>Det tror jeg ikke men jeg ved det faktisk ikke.

Jeg har ikke opfattelses af, hovedstation er et filantropisk selskab.

> Jeg tror faktisk at
>stationerne har fuldstændig selvstændig økonomi

Det har de.

> men der foregår jo
>noget samarbejde og det er også ind imellem regionerne der har
>produceret de indslag hovedstationen viser.

Intet er gratis her i verden, heller ikke det at producere og udsende
regionalt TV, på et landsdækkende sendenet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Henrik Stidsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 31-08-06 12:44

BJ skrev:
> >> >Og den andel de får går til regionerne og ikke til hovedstationen....
> >> Skrev jeg da det?
> >Nej, ikke direkte - men det du skrev kunne godt forstås sådan så jeg
> >tillod mig at præcisere.
> O.k., så det var ikke med fuldt overlæg.

At jeg skrev det ? jo, det var helt med vilje ;)

> >> Skal Regionerne ikke betale hovedstationen for noget?
> >Det tror jeg ikke men jeg ved det faktisk ikke.

> Jeg har ikke opfattelses af, hovedstation er et filantropisk selskab.

Næ, de er et selskab der er pålagt at afgive en del af deres sendetid
til regionale TV stationer. Jeg kender ikke TV2s firmastruktur og ved
derfor ikke hvordan regionerne er placeret i denne.

> > men der foregår jo
> >noget samarbejde og det er også ind imellem regionerne der har
> >produceret de indslag hovedstationen viser.

> Intet er gratis her i verden, heller ikke det at producere og udsende
> regionalt TV, på et landsdækkende sendenet.

Det er heller ikke gratis at købe indslag som lokalstationene
producerer...

Men spørgsmålet er jo så om regionerne betaler for adgang til
hovedstations sendenet.


BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 12:47


"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1157024651.293638.316950@i42g2000cwa.googlegroups.com...

KLIP .. for at gøre en lang historie kort..

Det er udelukkende en ævlen om direkte eller indirekte indsprøjtning af
(stærkt begrænsede) licensmidler.

Lidt som med EL-selskaberne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Henrik Stidsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 31-08-06 12:57

BJ skrev:
> "Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1157024651.293638.316950@i42g2000cwa.googlegroups.com...
> KLIP .. for at gøre en lang historie kort..

> Det er udelukkende en ævlen om direkte eller indirekte indsprøjtning af
> (stærkt begrænsede) licensmidler.

Ja hvis du ikke kan skelne mellem TV2 og TV2 regionerne så er det. Men
nu er verden en del mere nuanceret end du prøver at gøre den til.

> Lidt som med EL-selskaberne.

Jeg vil ikke engang vide hvad du insinuerer her...


BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 13:26


"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1157025392.772215.167630@m79g2000cwm.googlegroups.com...

KLIP


>> Det er udelukkende en ævlen om direkte eller indirekte indsprøjtning af
>> (stærkt begrænsede) licensmidler.

>Ja hvis du ikke kan skelne mellem TV2 og TV2 regionerne så er det. Men
>nu er verden en del mere nuanceret end du prøver at gøre den til.

>> Lidt som med EL-selskaberne.

>Jeg vil ikke engang vide hvad du insinuerer her...

Man kan jo også gå gennem livet med så store skygklapper, man fortjener at
blive narret.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Henrik Stidsen (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 31-08-06 13:38

BJ skrev:

> Man kan jo også gå gennem livet med så store skygklapper, man fortjener at
> blive narret.

Jamen det skal du da være velkommen til at fortsætte med :)

Og så behøver vi vist ikke køre mere rundt i den cirkel...


BJ (31-08-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 31-08-06 13:41


"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1157027873.338482.122980@i3g2000cwc.googlegroups.com...

KLIP


>> Man kan jo også gå gennem livet med så store skygklapper, man fortjener
>> at
>> blive narret.

>Jamen det skal du da være velkommen til at fortsætte med :)

Jeg kan se på dit svar, det har du helt syr på.;)

>Og så behøver vi vist ikke køre mere rundt i den cirkel...

For min skyld ingen alarm.......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste