vedr. salg af gulpl. bil
Fra : Klausen

Dato : 23-08-06 16:57

Hej
Er der nogen der ved om det kan være rigtigt at når jeg har kørt privat og
betalt ekstra afgift på gule plader så kan jeg ikke sælge den til en der vil
køre som firma og dermed ønsker at trække momsen?
--
En mail fra Ann K

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-08-06 20:16

Klausen wrote:
> [...]
> privat og betalt ekstra afgift på gule plader så kan jeg ikke sælge
> den til en der vil køre som firma og dermed ønsker at trække momsen?

Ja det er korrekt, når først en gulplade bil har været handlet privat, så
kan momsen ikke trækkes fra mere.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivar

Dato : 23-08-06 20:39

Klausen skrev:

> Er der nogen der ved om det kan være rigtigt at når jeg har kørt privat og
> betalt ekstra afgift på gule plader så kan jeg ikke sælge den til en der vil
> køre som firma og dermed ønsker at trække momsen?

Ja, det er nøjagtigt det samme som hvis du solgte din gamle støvsuger.
Der kan han heller ikke trække momsen fra.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Klausen

Dato : 23-08-06 20:56

takker, men øv da.

--