Anhængertræk, men med 7- eller 13-polet st~
Fra : Thomas Landberg

Dato : 23-08-06 16:40

Inden Civic'ens moment flår mig helt i stykker må jeg hellere se at få hængt
noget bag på vognen. Så der skal træk på. Honda-forhandleren spurgte mig så
om jeg ville have det med 7-polet eller 13-polet stik og det aner jeg ærlig
talt ikke et klap om. Hvad bør jeg vælge og hvorfor?

MVH

Thomas Landberg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-08-06 16:47

Thomas Landberg skriver:

> [...]
> om jeg ville have det med 7-polet eller 13-polet stik og det aner jeg ærlig
> talt ikke et klap om. Hvad bør jeg vælge og hvorfor?

13 polet, hvis du skal have en campingvogn bagefter.

7 polet, hvis du "kun" vil køre med trailer.

Eller bare et 13 polet med en 7 pols adaptor - så er du fremtidssikret.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning

Dato : 23-08-06 17:15

>Eller bare et 13 polet med en 7 pols adaptor - så er du fremtidssikret.

Præcis, en sådan adaptor koster ~150,- hos Harald Nyborg.
Til gengæld er stikket cirka dobbelt så dyrt at få installeret.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-08-06 18:01

Henning skriver:

> Præcis, en sådan adaptor koster ~150,- hos Harald Nyborg.

Sådan en følger som regel med ved monteringen af 13 polet stik.