Fiat Ducato 2.5D
Fra : Q

Dato : 22-08-06 01:27

Baggrund:
Jeg har et fritidsfirma vedsiden af fuldtidstjansen og kører PT i en
Hiace..( fritidstjansen kræver en del bilplads )..

Problemet er nu at det kniber med pladsen i bilen til fritidstjansen og det
betyder at jeg fra tid til anden er nødt til at spænde traileren på krogen
( har en 10 m^3 cargotrailer ), og det er ikke ret fedt når man på en
weekend risikerer at skulle køre opmod 1000 km..

Jeg er nu faldet over en bil ( Fiat Ducato 2.5TD fra 1996 med godt 130kkm på
klokken )
som kunne dække pladsbehovet, men inden jeg begynder at handle vil jeg godt
lige checke lidt detaljer:

Brændstofforbrug?
Max vægt på krogen? ( Har trailerkort )
Svagheder?

Rust har jeg rimeligt godt styr på, og er heller ikke bleg for at svejse
lidt tyndplade..

Evt. et slag på tasken på hvad en momsfri Hiace fra 1996 med 275 kkm på
klokken ( mekanisk i særdeles god stand, undervognsbehandlet, ny tandrem,
nye bremser - en smule rust i skærmkanter og noget mat i lakken men ingen
gennemtæringer og ingen store buler - der er dog et par små buler i
skydedøren fra indersiden )

pft

/peter