Den hopper lidt...
Fra : Mads Stetter

Dato : 20-08-06 19:17

Hej Alle

Når jeg kører med ca. 2000 omdr. og evt. lidt op af bakke, ja så hopper
bilen lidt!

Det mærker mest af alt som dækkene som er lidt skæve... Men det er de ikke!
(Har nye fælge og gode dæk på. Og det er kun når der er træk på motoren at
den gør det)

Har i evt. bud på hvad det kan være? Trækaksler, kobling??

Håber i kan hjælpe!

MVH Stetter
Golf 1,6 TD '89

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-06 04:44

Mads Stetter wrote:
> Har i evt. bud på hvad det kan være? Trækaksler, kobling??

Skift til et lavere gear? Eller kig nærmere på dine motorophæng.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-08-06 10:16

John Sahl wrote:

> Skift til et lavere gear? Eller kig nærmere på dine motorophæng.

Ahh, det er nok ikke den med gearet. Må jo kigge mine motorophæng igennem
når jeg får den op på liften!

MVH Stetter