Ekstra nøgle til bil
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 18-08-06 18:26

Kan man få lavet en ny nøgle hos en alm. nøgle/låsesmed ?
Min ene nøgle er blevet væk.
Der er startspærre i bilen Corsa 1998, 1.2 Ecotec så der skal programmeres
en chip.
Jeg vil helst ikke til Opel, de er alt for dyre, men overvejede en billigere
nøgle/låsesmed.
Jeg har naturligvis en nøgle tilbage, den kan vel bruges som Master til en
kopi.

Er der nogen der kender/anbefaler en i Storkbh. som kan lave en ekstra nøgle
billigt.. ?

Fra : Henning

Dato : 18-08-06 18:42

On Fri, 18 Aug 2006 19:26:00 +0200, "u.m.s [3460]"
<upiremove@dadlnet.dk> wrote:

> [...]
>kopi.
>
>Er der nogen der kender/anbefaler en i Storkbh. som kan lave en ekstra nøgle

Dani Autonøgler
H C Ørsteds Vej 1
1879 Frederiksberg C

Tlf: 3331 3189

www.dani.dk

Der behøver du vist ikke engang den originale nøgle?

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 18-08-06 19:28

> Dani Autonøgler
> H C Ørsteds Vej 1
> 1879 Frederiksberg C
>
> Tlf: 3331 3189
>
> www.dani.dk
>
> Der behøver du vist ikke engang den originale nøgle?

Det ser da meget lovende ud.. Ved du hvad det koster sådan ca. ?

Fra : Ulrich

Dato : 19-08-06 06:39

> Dani Autonøgler
> H C Ørsteds Vej 1
> 1879 Frederiksberg C
>
> Tlf: 3331 3189
>
> www.dani.dk
>
> Der behøver du vist ikke engang den originale nøgle?

Nej ikke hvis du har nøglenummer.

Jeg købte en 306'er engang, der var kun en nøgle ingen startspære.
Han kikkede på nøglen, gik over til maskinen og lavede en ny.
Jeg kikkede grundigt på nøglen, jeg kunne ikke se noget nummer.

Jeg spurgte hvordan pokker han kunne lave en ny kun ved at kikke.
- Jeg aflæste da koden på selve nøgleemnet.
Damn, lån ikke den mand din nøgle

--
Hygge Ulrich