Volvo 740
Fra : Harald Blaatand

Dato : 17-08-06 10:56

Hvor køber jeg et ordentligt hundegitter til en Volvo 740 St.car ??

Ok,Volvo har et ,men andre forslag ønskes!

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Peter Frost

Dato : 17-08-06 15:22

www.spare-parts.dk

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 17-08-06 20:15

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> wrote in message
> www.spare-parts.dk
>

> --
> Med Venlig Hilsen
> Peter Frost - www.gregand.dk

Tak,jeg har talt med dem i dag.
Jeg vil da gerne se hvad det er jeg er ved at købe,og de har ingen på lager
i øjeblikket.

Mvh
Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-08-06 18:36

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber jeg et ordentligt hundegitter til en Volvo 740 St.car ??
hvordan ska det se ud ?
http://images.google.dk/images?q=hundegitter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official&sa=N&tab=wi
/ad

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-08-06 12:35

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote in message

> "Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ikke som de fleste af de her universal bøjler med justerbare lodrette rør
;-(

Der findes et der er monteret mellem loftet og sæderyg ,det kan klappes op
når det ikke bruges.
Hovedsagen er at det er stærkt og fungerer !

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-08-06 20:56

> Hvor køber jeg et ordentligt hundegitter til en Volvo 740 St.car ??
>
> Ok,Volvo har et ,men andre forslag ønskes!

Du kan købe et brugt hos Sindal Autoophug (tlf: 98 93 57 33). Jeg fandt ud
af at de har et liggende via www.dataophug.dk.
Du kan evt selv se, ved at gå ind på Øvrig tilbehør under Volvo og 740...

Mvh

Emil

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-08-06 01:48

Tak
Jeg prøver at kontakte dem
Mvh

Steen

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-08-06 12:32

> [...]
> af at de har et liggende via www.dataophug.dk.
> Du kan evt selv se, ved at gå ind på Øvrig tilbehør under Volvo og 740...

Surt,de havde et,men kun et løst gitter uden beslag.

Mvch
Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 18-08-06 19:44

> Surt,de havde et,men kun et løst gitter uden beslag.

Okay. Du nævnte at man kunne få det hos Volvo. Er det dyrt som ny hos Volvo?

Emil

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-08-06 22:56

Volvo vil have ca 2000,-,plus beslag men de kender tilsyneladende ikke den
type jeg leder efter.

Steen