Vinduesvisker hopper
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-08-06 18:48

Mine vinduesviskere foran hopper når de kører opad, også selvom ruden
er våd. Det blev skiftet i marts svjh og ser ikke ud til at være
skifte-modne allerede igen. Hvad kan problemet være ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-08-06 18:54

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> skrev :

>Mine vinduesviskere foran hopper når de kører opad, også selvom ruden
>er våd. Det blev skiftet i marts svjh og ser ikke ud til at være
>skifte-modne allerede igen. Hvad kan problemet være ?

viskerbladet's anlægvinkel på ruden

--
Jan_stevns

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 16-08-06 19:05

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> viskerbladet's anlægvinkel på ruden

Vise ord Jan, vise ord

--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94, Tebstrup

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-08-06 19:05

jan@stevns.net brought next idea :

> viskerbladet's anlægvinkel på ruden

Og hvordan løses det ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-08-06 19:07

Henrik Stidsen skrev:

> Og hvordan løses det ?

Bøj l*rtet med en svensknøgle!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 16-08-06 19:19

> Bøj l*rtet med en svensknøgle!

Nej 2 stk. svensknøgler, en til modhold.

--
MVH Hans

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-08-06 19:20

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Bøj l*rtet med en svensknøgle!

Jeg ville sig større hammer !

Hva' skal den rude også gøre godt for ?

--
Jan_stevns

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-08-06 19:09

On Wed, 16 Aug 2006 20:04:57 +0200, Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk>
wrote:

>jan@stevns.net brought next idea :

>Og hvordan løses det ?

Tag ved viskerarmen og vrid den...
Simpelt med sandt!

/Kent Glerup

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 16-08-06 19:23

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> jan@stevns.net brought next idea :

> Og hvordan løses det ?

Idet jeg går ud fra at det kun er den ene vej den "hopper", er hans's og min
tilføjelse til Hans's indlæg anvendelig, men pas på der skal kun vrides
ganske lidt, og læg noget blødt stof mellem kæberne så undgår du at
beskadelige lakken på viskerarmen.

--
MVH Hans

Fra : Gamle

Dato : 16-08-06 19:50

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvordan løses det ?

P-piller i sprinklervædsken, så behøver du ikke gummiet.
Undskyld, ku' ik' la' være.*G*

Mvh.
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-08-06 19:37

Henrik Stidsen skriver:

> Mine vinduesviskere foran hopper når de kører opad, også selvom ruden
> er våd. Det blev skiftet i marts svjh og ser ikke ud til at være
> skifte-modne allerede igen. Hvad kan problemet være ?

Viskerbladet skal stå lodret ind mod ruden (enden af armen skal være
parallel med ruden, gummiet bukket til siden, hvis det er traditionelt
viskergummi) - gør den ikke det, vil den hoppe den ene vej.

Frem med svensknøglerne og en klud.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-08-06 20:24

Klaus D. Mikkelsen was thinking very hard :
> Frem med svensknøglerne og en klud.

Puha, det lyder som noget man skal kaste sig ud i uden at tænke på at
det lyder enormt voldsomt :)

Men tak for hjælpen til dem der har svaret!