leje af ubemandet værksteder
Fra : Heino og Nina

Dato : 15-08-06 17:05

Hej NG

Står og skal have lavet bil, men mangler en lift,
har hørt om steder der lejer værkssteder ud uden værktøj , men med lift

er der nogle der har hørt lige så og hvis hvor ?

Mange hilsner Heino

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 20:23

"Heino og Nina" <dybmosen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Står og skal have lavet bil, men mangler en lift,
> har hørt om steder der lejer værkssteder ud uden værktøj , men med lift
>
> er der nogle der har hørt lige så og hvis hvor ?

GDS gør det selv værksteder findes i hele landet

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 15-08-06 20:24

> GDS gør det selv værksteder findes i hele landet

Jep, der var eet, hvor jeg boede indtil dec. '05
og der er også nogle hér :)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-08-06 20:12

> [...]
> har hørt om steder der lejer værkssteder ud uden værktøj , men med lift
>
> er der nogle der har hørt lige så og hvis hvor ?

Der er da GørDetSelv værkstederne.
Der findes nogen over hele landet.
Hvis vi nu fik at vide hvor i landet du er fra, så kunne
du måske få en adresse der passede

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-08-06 08:04

Er det nu et krav? : http://www.netrep.dk/gor-det-selv1.htm

--
vh
Torben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-08-06 09:40

> Er det nu et krav? : http://www.netrep.dk/gor-det-selv1.htm

Ja den kendte jeg ikke lige.
Men der kan jo være andre (som der også nævnes på siden).
Medmindre stedet er lukket/flyttet er der f.eks. også i Ishøj.
(ja ja det er 15-20 år siden jeg var der sidst)
Folk fra andre dele af landet kan sikkert tilsvarende "forglemmelser".

Fra : Henning Hansen

Dato : 16-08-06 20:14

> Medmindre stedet er lukket/flyttet er der f.eks. også i Ishøj.
> (ja ja det er 15-20 år siden jeg var der sidst)
> Folk fra andre dele af landet kan sikkert tilsvarende "forglemmelser".

Hvis det den jeg tænker på, den ud til Gl. Køge landevej (Ishøj
Strandvej), så er det i dag en af Danmarks største Kia forhandler.

Mvh.
Henning

--
Forbehold for stave/tastefejl tages.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-06 19:16

Andersen [3650] wrote:

> Medmindre stedet er lukket/flyttet er der f.eks. også i Ishøj.
> (ja ja det er 15-20 år siden jeg var der sidst)

Om de stadig eksisterer eller hvad, det ved jeg ikke (kommer sjældent på de
kanter), men de havde da den fedeste reklame man kunne tænke sig.
En Taunus Coupé stående på taget af værkstedet, så den kunne ses fra Gl Køge
Landevej

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport