Så er der snart gået et år
Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-06 12:30

Dawz -

Sidder indenfor og kigger ud på regnen der siler ned, kom til at tænke
på et snart er et år siden Völlen fik monteret nummerplader til omkring
70.000,- pr. stk.

I tiden der er gået har der været nul problemer udover service, dvs. der
er skiftet tandrem 3/8-06 ved 142000Miles (228000km) samt monteret
stænkklapper bagpå og et aftageligt træk.
Synet gik glat igennem, det var endda samme synskvinde som lavede
told/reg-syn på den.

Lige nu står den hos Volvo i Hjørring - naboen havde overset den da han
bakkede ud på vejen, så der skal males lidt skærmkant og kofanger, og
skiftes et inderskærm.
Jeg har fået maleren til at male hjelmen om pga. mange stenslag i
fronten.

Der er også indkøbt trailer sammen med brormand, en Anssems PSX 2000 - 3
år gammel og lidt brugt, men til et stykke under halv pris ift. en ny
der koster knap 24000,-
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : BJ

Dato : 15-08-06 12:34

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej.

Af hjertet tillykke med det hele.

Jeg har heller ingen problemer med Völlerne, specielt ikke da alt lortet er
skiftet i S80.

De triller bare derudaf .... i regnen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 13:17

"BJ" <mailto:mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Så er der snart gået et år"

> Jeg har heller ingen problemer med Völlerne, specielt
> ikke da alt lortet er skiftet i S80. De triller bare
> derudaf .... i regnen..

LOL

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Alex

Dato : 15-08-06 13:11

> [...]

> Der er også indkøbt trailer sammen med brormand, en Anssems PSX 2000 - 3
> år gammel og lidt brugt, men til et stykke under halv pris ift. en ny

Det lyder fint alt det med Volvoen men hvad med traileren, er kvaliteten
iorden? Sidder netop og overvejer nemlig en PSX 2000 / 325.
Føles den høj at læsse, nu da hjulene sidder under kassen?

--
Alex

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-06 19:38

"Alex" <jan_guess_again@schumi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kvaliteten
> iorden? Sidder netop og overvejer nemlig en PSX 2000 / 325.

Jeg tror ikke du bliver skuffet over kvaliteten - det er ikke for sjov
den vejer omkring 50-75kg mere end Variant/DanTrailer/Brenderup m.fl.
Den har bl.a. sidemarkeringslys, stopklodser, udtræk til bagklap og et
kraftigt næsehjul som standard.

> Føles den høj at læsse, nu da hjulene sidder under kassen?

Jeg må med skam meddele jeg ikke har læsset noget på den endnu
Den har et par skader der skal udbedres inden den indtræder i tjeneste,
men det er fikset imorgen

Når du overvejer 325'eren har du så taget højde for den er næsten 185cm
bred ?
målene på deres hjemmeside : www.anssems.org/dk/psx_spec.html er
indvendige ladmål, og der skal
lægges ca. 5-6 cm til for at få de udv. mål.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Jan Alexandersen

Dato : 15-08-06 20:34

> [...]
> målene på deres hjemmeside : www.anssems.org/dk/psx_spec.html er
> indvendige ladmål, og der skal
> lægges ca. 5-6 cm til for at få de udv. mål.

jo du har selvfølgelig en pointe i, at den er noget stor at bugsere rundt
med. Men hvis man har behov for at køre med store læs, der ikke vejer så
meget, er den sidste m2 jo rar at have. Den skal primært bruges til at
transportere tomme paller på. Synes det virker som en fin trailer

--
Alex

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-06 21:53

"Jan Alexandersen" <janalexandersen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> meget, er den sidste m2 jo rar at have. Den skal primært bruges til at
> transportere tomme paller på. Synes det virker som en fin trailer

Jeg har tjekket nettet igennem for trailere det sidste stykke tid, hvis
du skal bruge en trailer i den størrelse er PSX 2000 svær at slå - også
på prisen.
www.trailerforum.dk har den til 25650,- hvis du har mod på det kan du
købe en i Tyskland og spare omkring 10000,-
Søg på "anssems psx 2000" på www.Ebay.de

Vores trailer skal bruges til at hente træpiller til fyret, og derudover
det sædvanlige haveaffald og byggematerialer.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.