Garanti der vil noget.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-06 19:57

Hyundai giver nu 9 års garanti (alt. 200.000 km), på alt elektronisk
udstyr. I Sverige.

De gør det sikkert ikke i DK, men bilerne er vel de samme?

Det er da selvtillid der vil noget.

Vi taler om garanti, og ikke reklamationsret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 20:25

Folmer Rasmussen skrev:

> Hyundai giver nu 9 års garanti (alt. 200.000 km), på alt elektronisk
> udstyr. I Sverige.

> Det er da selvtillid der vil noget.

Ellers får de vel ikke solgt noget!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : tb

Dato : 09-08-06 20:22

> Hyundai giver nu 9 års garanti (alt. 200.000 km), på alt elektronisk
> udstyr. I Sverige.
>
> De gør det sikkert ikke i DK, men bilerne er vel de samme?
>
> Det er da selvtillid der vil noget.

sidder og tænker på det ry fiat har : at der altid er problemer med el.
Tænk hvis de turde give samme garanti, så købte jeg gerne en fiat

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 09-08-06 20:47

> [...]
>
> De gør det sikkert ikke i DK, men bilerne er vel de samme?
>
> Det er da selvtillid der vil noget.
>
> Vi taler om garanti, og ikke reklamationsret.

fine garantier. Imidlertid er Hyundai ifølge Automotive News kommet i storm
i USA. En svag gearkasse på Sonata har resulteret i havari efter få tusinde
km på nye biler. Hyundai som derovre har lignende lange garanti på
drivlinien har nægtet at skifte.

De er nu blev stævnet af vrede forbrugere!

Men ingen tvivl om at det er en god bil alt i alt. Min bror (i DK) har lige
købt en 3.3 med aut. læder osv. i stedet for en brugt Volvo T5 eller BMW 3.
Har endnu ikke kørt den men glæder mig da.

I Sverige koster den (topmodellen) lige over 200000 dkr!

VH Esben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-06 11:47

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3.
> Har endnu ikke kørt den men glæder mig da.

Hvad er automatisk læder???

Fra : esben.sorensen@comhe~

Dato : 10-08-06 12:23

> Hvad er automatisk læder???

Hvem siger aut. står for automatisk???

VH Esben

Fra : Anders

Dato : 10-08-06 13:59

<esben.sorensen@comhem.se> wrote in message

> Hvad er automatisk læder???

Hvem siger aut. står for automatisk???

VH Esben

Nej, det står da for autistisk, lædersæder der aldrig glemmer

anders