/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Se min side
Fra : Jhm


Dato : 09-08-06 16:48

www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,
hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år forsøgt at komme
i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den mulighed at
gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne forhandler /
værksted.
vh Jan



 
 
Anders Majland (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 09-08-06 17:35

> www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,

Bare det at du har medtage deres firmanavn eller noget der ligner i domænet
er nok til at du nok kan forvente at tabe en sag om det ...

Så læg det istedet på en mere "anonym" addresse - og vedlæg så også mest
muligt dokumnetation for dine påstande.

Den lange liste over der er eller har været galt er uoverskuelig.

Kan du ikke lave en kort liste med hvad de pt er galt med bilen...

Og hvis du endnu ikke skrifligt har krævet at få hævet handlen (evt via fdm
eller anden advokat) så kom igang inden din reklamationsperiode udløber ....

/A



Lars Gjerløw Jørgens~ (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~


Dato : 09-08-06 18:29

"Jhm" <janex@sol.dk> wrote in
news:44da039b$0$12588$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan
> se, hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år
> forsøgt at komme i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har
> jeg kun den mulighed at gøre resten at "verden" opmærksom på min
> oplevelse med denne forhandler / værksted.

heh imponerende historie - og lidt sjov læsning :) Man må håbe du
også kan læse det med et smil på læben om nogle år når sorgen har
fortrængt sig :D

Lyder ret inkompetent - men sådan er det jo nok desværre mange steder.


btw.. Hvis du ved at hade-sider er trælse - hvorfor laver du så en?
Alle synes jo sikkert at deres egen begrundelse er den rigtige...

Og jo.. det der domæne kan du godt gå hen og få problemer med - det
kan i værste fald komme til at koste en retssag - jeg ville sq ikke
turde lave det sådan :)

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?
It's the chain I go get and beat you with 'til you
understand who's in ruttin' command here.

Klaus G. (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 09-08-06 18:56

> www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,
> hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år forsøgt at
komme
> i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den mulighed
at
> gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne forhandler /
> værksted.
Den fejl liste er så lang jeg slet ikke gider læse den færdig :)

Hvilket Ejner Hessel Værksted er bilen købt? Det er vel der der er størst
problemer eller hvordan?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Mogens... (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 09-08-06 20:37

"Jhm" <janex@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:44da039b$0$12588$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,
> hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år forsøgt at
> komme i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den
> mulighed at gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne
> forhandler / værksted.

Jeg synes ikke, det er træls at læse om andre folks oplevelser, når blot det
er
dokumenteret og holder vand...

> "Sælgeren fra Ejner Hessel i har i telefon ordret sagt til mig, det kommer
> ikke mig ved hvad de har gjort ved min bil, jeg har jo ikke selv haft
> pungen op af lommen"

He he - det er din firmabil på gule plader?

Sådan en holdning (og historie iøvrigt !) har jeg også været igennem med en
splinterny Corolla diesel på gule plader. Jeg måtte også lægge øre til
meget,
fordi firmabiler på guleplader hos mange værkførere ofte opfattes som det
laveste (bliver ikke holdt).

I mit tilfælde var der også en bunke fejl, der ikke blev udbedret, men
bortfor-
klaret gang på gang (Toyota Esbjerg). Men jeg fik has på det til sidst:
En dag blev det "for meget" for mig, så jeg fandt ud af, hvornår på ugen der
var
flest folk i salgslokalet. Dernæst tog jeg mod til mig og bankede
indgangsdøren
op således, at ingen var i tivil om, at jeg entrede lokalet. Efterfølgende
smed jeg
nøglerne på buffeten midt i lokalet og råbte til salgschefen, at de kunne
beholde
deres lort, når de efter talrige forsøg ikke evnede at reparere en
splinterny bil
tilfredsstillende.

Der blev helt stille i lokalet, og jeg blev straks listet ind på et kontor
til en snak.
Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der
skulle ske.
Bilen blev sendt til importøren, den skæve bagaksel blev udskiftet og 4 nye
dæk
monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000 km
uden
problemer.

De søgte iøvrigt en ny værkfører et par uger efter...



Hans Paulin \(6310\) (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-08-06 20:40

Mogens... skrev:

> Bilen blev sendt til importøren, den skæve bagaksel blev udskiftet og
> 4 nye dæk
> monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000
> km uden
> problemer.

Hæ hæ!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Mogens... (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 09-08-06 20:56

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:44da3a22$0$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hæ hæ!

Ja, men inden da var det æ sjow !



Kent Glerup (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 09-08-06 20:55

On Wed, 09 Aug 2006 19:36:37 GMT, "Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

>Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der
>skulle ske.
>Bilen blev sendt til importøren, den skæve bagaksel blev udskiftet og 4 nye
>dæk
>monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000 km
>uden
>problemer.
>
>De søgte iøvrigt en ny værkfører et par uger efter...

Det er fandme kort proces!

Så ka' de lær'd :)

/Kent Glerup

Kent Nielsen (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Kent Nielsen


Dato : 09-08-06 21:11


"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
news:9PqCg.12428$E02.4467@newsb.telia.net...

> Sådan en holdning (og historie iøvrigt !) har jeg også været igennem med
> en
> splinterny Corolla diesel på gule plader. Jeg måtte også lægge øre til
> meget,
> fordi firmabiler på guleplader hos mange værkførere ofte opfattes som det
> laveste (bliver ikke holdt).
>
> I mit tilfælde var der også en bunke fejl, der ikke blev udbedret, men
> bortfor-
> klaret gang på gang (Toyota Esbjerg). Men jeg fik has på det til sidst:
> En dag blev det "for meget" for mig, så jeg fandt ud af, hvornår på ugen
> der var
> flest folk i salgslokalet. Dernæst tog jeg mod til mig og bankede
> indgangsdøren
> op således, at ingen var i tivil om, at jeg entrede lokalet. Efterfølgende
> smed jeg
> nøglerne på buffeten midt i lokalet og råbte til salgschefen, at de kunne
> beholde
> deres lort, når de efter talrige forsøg ikke evnede at reparere en
> splinterny bil
> tilfredsstillende.
>
> Der blev helt stille i lokalet, og jeg blev straks listet ind på et kontor
> til en snak.
> Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der
> skulle ske.

LOL
Hvilket årstal snakker vi om her ?

--
Mvh
Kent Nielsen



Mogens... (09-08-2006)
Kommentar
Fra : Mogens...


Dato : 09-08-06 21:21

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse
news:44da4187$0$3531$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> LOL - Hvilket årstal snakker vi om her ?

Du kommer fra Esbjrg ?

Det er en del år siden, men aktuel som eksempel. Iøvrigt kom
jeg der ikke mere, men kørte istedet til Toyota Varde. Efter en
kort introduktion, hvor jeg lige måtte sætte mig i respekt en en-
kelt gang*, var der ingen problemer der. De kunne deres kram.

* - bilen havde været ved maler, fordi panelet under døren var
fyldt med stenslag (ingen kunne forstå, at den skulle males - det
var jo blot en firmabil). Da bilen kommer tilbage og nøglen skul-
le udleveres, ankede jeg over, at forskærmen ikke så ud til at
sidde rigtigt.

Værkføreren rystede på hovedetog sagde, at nu måtte jeg sgu
stoppe med det pjat der. Men jeg insisterede på, at en meka-
niker skulle fremdrive en gaffelnøgle og løsne skærmens skrue
ved panel/bund/forskærm. Stærkt irriteret opfyldte værkføreren
mit ønske, og han gjorde store øjne, da forskærmen med et smæld
kom på plads, idet skruen blev løsnet.

Siden den dag var der fyrstelig behandling af undertegnede på
værkstedet :)



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408895
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste