Billeder fra CHGP Lørdag
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 18:28

Jeg har lige uploadet en god stak billeder fra i går, inde fra Copenhagen
Historic Grand Prix i Fælledparken, så hvis du ikke selv nåede derind, så
kan du se lidt her.
Bare kik under Diverse bil videoer, så finder du det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-08-06 20:00

Per Beer Hansen skrev:
> [...]
> kan du se lidt her.
> Bare kik under Diverse bil videoer, så finder du det

Den Cortina ser godt nok ikke godt ud længere :(

Lars B

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-08-06 17:03

Lars Jensen wrote:
> Per Beer Hansen skrev:
>
> Den Cortina ser godt nok ikke godt ud længere :(

Nej den har fået en ordentlig én på hatten
Men mon ikke Benny får bygget badekaret op igen
Det er i hvert fald en ren fornøjelse at se ham køre, der bliver ikke sparet
på materiellet nogen steder.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Basil

Dato : 07-08-06 05:24

Per Beer Hansen tastede følgende:
> [...]
> du se lidt her.
> Bare kik under Diverse bil videoer, så finder du det

Flere billeder her:
http://www.linienmc.dk/lms/galleri/2006/08-05%20CHGP.htm
Kai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-08-06 19:25

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> nåede derind, så kan du se lidt her.
> Bare kik under Diverse bil videoer, så finder du det

Og så er der også kommet lidt video online, det finder du samme sted.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-08-06 12:21

On Sun, 6 Aug 2006 19:27:39 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>kan du se lidt her.
>Bare kik under Diverse bil videoer, så finder du det

Og flere billeder her

http://photo.klein-jensen.dk/ee/list.php?exhibition=8

og links til flere billeder her

http://www.chgp.dk/2006

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.