Gulplade bil med 3 seler foran
Fra : Clausen

Dato : 05-08-06 12:35

Hej NG,

Findes subj? Hvis ja ville jeg gerne have eksempler (mærker,typer)?

--
Clausen

Fra : Mogens...

Dato : 05-08-06 13:02

"Clausen" <S.Clausen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Findes subj?

Ny eller brugt?

> Hvis ja ville jeg gerne have eksempler (mærker,typer)?

Astro van...
Folkevognsrugbrød med bænksæde

Fra : Clausen

Dato : 05-08-06 13:54

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> Ny eller brugt?
> Astro van...
> Folkevognsrugbrød med bænksæde

Takker - det er både nye og brugte. Jeg vil bare gerne have en bil uden
bagsæder men med plads til et par unger foran :)

--
Clausen

Fra : Carsten Engen

Dato : 05-08-06 13:07

Ja, Honda FR-V

Mvh.Carsten

Fra : Clausen

Dato : 05-08-06 13:57

"Carsten Engen" <NOSPAMcae@stofanet.dk> wrote in message
> Ja, Honda FR-V

Takker..fin bil - meget interessant.
Hvad mon sådan en koster? Underlig hjemmeside uden priser - honda.dk

--
Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 14:42

> "Carsten Engen" <NOSPAMcae@stofanet.dk> wrote in message
>
> Takker..fin bil - meget interessant.
> Hvad mon sådan en koster? Underlig hjemmeside uden priser - honda.dk

Hvis man klikker på "Prisliste" plejer prisen at komme frem

FR-V Diesel 194000,- + moms
FR-V Benzin 154000,- + moms

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Clausen

Dato : 05-08-06 15:19

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message
> Hvis man klikker på "Prisliste" plejer prisen at komme frem

Arrh - gemt i en ulæselig fontstørrelse :)

--
Clausen

Fra : alexbo

Dato : 05-08-06 13:06

"Clausen" skrev

> Findes subj?

Der findes ingen nye biler med sæder uden seler, så når du på
nyvognshjemmesiderne finder en gulpladebil med tre sæder foran har den også
tre seler.

mvh
Alex Christensen

Fra : Clausen

Dato : 05-08-06 13:53

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message
> Der findes ingen nye biler med sæder uden seler, så når du på
> nyvognshjemmesiderne finder en gulpladebil med tre sæder foran har den
> også tre seler.

Det var blot for at inkludere både brugte og nye biler.
Jeg vil bare gerne have eksempler - nye som gamle. Bare der er 3 seler.

--
Clausen

Fra : alexbo

Dato : 05-08-06 14:21

"Clausen" skrev

> Jeg vil bare gerne have eksempler - nye som gamle. Bare der er 3 seler.

Stort set alle kassevogne findes med tre sæder med tilhørende seler.
Toyota
Mercedes
Nissan
VW

Mange Pickup`s har det samme,

mvh
Alex Christensen

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 05-08-06 16:03

> Findes subj? Hvis ja ville jeg gerne have eksempler (mærker,typer)?

Faktisk har FDM behandlet spørgsmålet, og vist 6-8 biler i sidste/forrige
nummer. Kig på biblioteket. Det var ganske vist noget med, hvad det kostede
ekstra for det 3.sæde. (og ikke vist ikke prisen på de viste biler).

/Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-08-06 16:30

Clausen skriver:

> Findes subj? Hvis ja ville jeg gerne have eksempler (mærker,typer)?

"Multifnat" (Fiat Multipla)

Emnet var oppe sidste søndag i "Søndagsavisen" (den der gratisavis der
kommer med posten), her var nævnt en 5-7 biler, hvoraf man selv skulel
stå for godkendelsen ved et par stykker af dem (skummelt).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars Arup

Dato : 05-08-06 17:52