Munkebjerg Hillclimb 2006
Fra : KMH

Dato : 04-08-06 19:17

Sad lige og surfede lidt rundt og snublede over:
www.munkebjerghillclimb.dk
Så nu ved jeg da hvad søndagen skal gå med at kikke på

Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-08-06 19:20

Hej!

KMH wrote:

> Sad lige og surfede lidt rundt og snublede over:
> www.munkebjerghillclimb.dk
> Så nu ved jeg da hvad søndagen skal gå med at kikke på

Jeps, amerikanerbiler ved Viking Run i Roskilde! :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : KMH

Dato : 04-08-06 19:32

> Hej!

> Jeps, amerikanerbiler ved Viking Run i Roskilde! :)
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Nu var Vejle bare _SÅ_ meget tættere på, og et hurtigt kik ned af
startlisten, har da i den grad ikke skræmt mig væk.

Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-08-06 19:53

Hej!

KMH wrote:
> Nu var Vejle bare _SÅ_ meget tættere på, og et hurtigt kik ned af
> startlisten, har da i den grad ikke skræmt mig væk.

Skulle også bare drille :)

Anyway, jeg glæder mig til at se nogle rigtige kongeøser imorgen - vi må fa'me
håbe det ikke bliver regnvejr...

--
Mvh, Kim Voss Schrader