Ford i krise
Fra : TDN

Dato : 03-08-06 20:30

Det får ikke godt for Ford. En nedgang i salget på 35% i juli. Toyota har nu
overhalet Ford.

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3873242/

Mvh
Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-06 20:42

TDN skrev:

> Det får ikke godt for Ford. En nedgang i salget på 35% i juli. Toyota
> har nu overhalet Ford.
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3873242/

+

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3866982/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ivar

Dato : 03-08-06 21:14

TDN skrev:

> Det får ikke godt for Ford. En nedgang i salget på 35% i juli. Toyota har nu
> overhalet Ford.

Der står bl.a.
"I juli solgte Ford 224.447 biler mod 346.429 i juli året før."
Men der står ikke hvad de tal dækker over.
Hvis man kigger her:
http://www.theautochannel.com/news/2005/08/03/139260.html
ser det ud til at det salget af Ford biler og "trucks" (det er nok
mest det vi vil kalde pickups) i USA.

Da jeg læste artiklen fik jeg indtryk af, at det var salget i hele
verden, men det er det åbenbart ikke. Jeg synes at JP's omgang
med salgstallene er noget sløset.

BTW. er der nogen der kan finde alle tallene for "July 2006 U.S. Auto
Sales" ?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-06 12:29

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det får ikke godt for Ford. En nedgang i salget på 35% i juli. Toyota har
> nu overhalet Ford.

Nej, Toyota overhalede Ford for to år siden - på verdensplan. Det er kun GM
der er større end Toyota, men forventes at blive overhalet i år, eller
senest næste år.

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 14:38

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det får ikke godt for Ford. En nedgang i salget på 35% i juli. Toyota har
> nu overhalet Ford.
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3873242/

Gamle nyheder er der også
http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3875178/

Det har jeg vidst de sidste 6 år, at Ford-biler kan bryde i brand

--
Tom

Fra : Michael

Dato : 04-08-06 23:30

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3875178/
>
> Det har jeg vidst de sidste 6 år, at Ford-biler kan bryde i brand

Er der nogen biler der ikke kan bryde i brand da? (udover matchbox-biler)