Importbil fra Tyskland
Fra : 2rb1

Dato : 03-08-06 13:51

Jeg har forgæves forsøgt at finde en motor til en brugt Citroen BX19 Gti 16
Valve her i Danmark, og vil nu prøve i Tyskland. Er der nogle er i gruppen
der ved hvordan man gør det. (Nogle adr., link eller lign.)
På forhånd tak ;0)

Mvh. 2rb1

Fra : John Sahl

Dato : 03-08-06 14:40

www.autoscout24.de
www.mobile.de
www.ebay.de

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : martin bjerre

Dato : 03-08-06 15:56

Hvis du er jyde, kan jeg anbefale at du prøver at kontakte Arne, ved Jennum
Auto.......Han har med garanti en motor.

Martin

It has removed 2099 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Brian

Dato : 03-08-06 16:08

martin bjerre skrev:

> Hvis du er jyde, kan jeg anbefale at du prøver at kontakte Arne, ved
> Jennum Auto.......Han har med garanti en motor.

Han vil kun handle med jyder - eller hva ?

/Brian

Fra : martin bjerre

Dato : 04-08-06 09:20

> Han vil kun handle med jyder - eller hva ?
>
> /Brian
>*GG* Nej da, men en motor er jo ikke nem at putte i en kuvert.....det var i
>den retning mine tanker gik

Martin

It has removed 2107 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : 2rb1

Dato : 04-08-06 09:30

"martin bjerre" <martin.bjerre-giderikkespam@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:44d302fd$0$13979$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse

> Martin

Vi har store kuverter her i Jutland ;0)

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 19:11

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forgæves forsøgt at finde en motor til en brugt Citroen BX19 Gti
> 16 Valve her i Danmark

Hvad koster en ombytter ved en handler?

, og vil nu prøve i Tyskland. Er der nogle er i gruppen
> der ved hvordan man gør det.

Kender du denne club for GTi 16 Valve ejere?
www.bx16v.com
Dér er et forum osv. !

Fra : 2rb1

Dato : 03-08-06 20:25

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> "2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad koster en ombytter ved en handler?

Det ved jeg faktisk ikke

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 10:42

"2rb1" <mailto:Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Importbil fra Tyskland"

> Det ved jeg faktisk ikke

Så ville jeg altså starte dér

Alternativt Gert Friis Automobiler i Varde eller
Nørrevold Auto samme sted. De ved alt om 16V

ELLER købe een hér:

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 05-08-06 16:01

"2rb1" <Jule@manden.dk> wrote in

> [...]
> Gti 16 Valve her i Danmark, og vil nu prøve i Tyskland. Er der nogle
> er i gruppen der ved hvordan man gør det. (Nogle adr., link eller

Kig også efter motorer fra Peugeot 405 mi16. De passer også.

mvh/lars