Nogen der har været ude at prøve svogers b~
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-08-06 18:50

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=458716/

Fra : Mogens...

Dato : 02-08-06 19:07

meddelelse news:44d0e5bd$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> www.bt.dk/krimi/artikel:aid=458716/

Nope, men vi mødte den på turen sydpå forrige week-end.
Den kom kørende lige før færgen, fordi "ejeren" havde været
nede hos www.tamsen.de - hvor den er købt - for at få
monteret en ny kobling

Ved samme lejlighed fik vi lov at sidde bag rattet i en Enzo Ferari.
Hos www.tamsen.de

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-08-06 19:25

Mogens... wrote:
> Nope, men vi mødte den på turen sydpå forrige week-end.
> Den kom kørende lige før færgen, fordi "ejeren" havde været
> nede hos www.tamsen.de - hvor den er købt - for at få
> monteret en ny kobling

Hm. Hvilken bil var det?

> Ved samme lejlighed fik vi lov at sidde bag rattet i en Enzo Ferari.
> Hos www.tamsen.de

Den kedelige historie har vi hørt...

Fra : Mogens...

Dato : 02-08-06 19:32

meddelelse news:44d0ee0a$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Hm. Hvilken bil var det?

Fiat 500

> Den kedelige historie har vi hørt...

OK - troede ikke, du så så langt tilbage

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 08:23

Mogens... wrote:

> OK - troede ikke, du så så langt tilbage

Næ...
Ingen penge har jeg nok af og nyt tøj har jeg haft...
Men hukommelsen fejler ikke noget - tror jeg nok...

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 17:49

meddelelse news:44d1a44e$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...

> Ingen penge har jeg nok af og nyt tøj har jeg haft...
> Men hukommelsen fejler ikke noget - tror jeg nok...

> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk

He he - "selvstændige" har vel mulighederne?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 18:10

Mogens... wrote:

> He he - "selvstændige" har vel mulighederne?

Jeg klager ikke...

Fra : BJ

Dato : 03-08-06 18:14

meddelelse news:44d22df2$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

> Jeg klager ikke...

Det nytter heller ikke en hujende fis ....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 18:34

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 03-08-06 12:47

meddelelse news:44d0e5bd$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=458716/

Iflg. TV2 Øst var det forøvrigt den højeste hastighed som fotovogns-passeren
nogensinde havde målt. Han nåede hverken at se bilmærke eller fører, og nu
venter de spændt på fremkaldelsen for at se om billedet er blevet til noget.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : noname

Dato : 03-08-06 16:21

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller fører, og nu venter de spændt på fremkaldelsen for at se om billedet

Ja og når vi får svaret, finder vi ud af om al kørsel skal foregå med mindst
212 km i timen
Hr. Olsen.
--
Volvo 760 med forstørret mølle og intercooler
Ps. den ligner en ulv i fåreklæder og den laver hjulspin i 3 gear.