Ny forrude t. Alfa Romeo 156
Fra : HKN

Dato : 01-08-06 21:28

Hej,

Er der nogen her som kender et sted hvor det er muligt at købe en forrude
til en Alfa Romeo 156?
Det er nemlig ikke muligt hos nogle af de almindelige reservedels pushere.

Mvh
Henrik

P.s. jeg er klar over at jeg kan købe en hos de autoriserede forhandlere,
men jeg er interesseret i en "uoriginal"

Fra : Mogens...

Dato : 01-08-06 21:38

"HKN" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her som kender et sted hvor det er muligt at købe en forrude
> til en Alfa Romeo 156?

Den lokale glarmester kan levere frontruder til biler.

Da jeg boede i DK, havde jeg altid en aftale med bilglas - de
er som regel langt billigere. www.dansk-bilglas.dk/

Fra : HKN

Dato : 01-08-06 21:54

> Da jeg boede i DK, havde jeg altid en aftale med bilglas - de
> er som regel langt billigere. www.dansk-bilglas.dk/

Øhh nu håber jeg da at du stadig bor i DK - såvidt jeg husker så har jeg da
tænkt mig at få et alubundskjold fra dig?

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 07:47

"HKN" <mailto:noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
"Re: Ny forrude t. Alfa Romeo 156"

> Øhh, nu håber jeg da, at du stadig bor i DK - såvidt jeg husker,
> så har jeg da tænkt mig at få et alubundskjold fra dig?

Du forveksler mig med en anden...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Kim H.

Dato : 01-08-06 22:04

> [...]
> til en Alfa Romeo 156?
> Det er nemlig ikke muligt hos nogle af de almindelige reservedels pushere.

Jeg fik skiftet forrude på en Mazda6 lige før ferien af
www.autoglasmanden.dk, pris 3189,- alt incl., og så kom han hjem i vores
indkørsel og gjorde det, så vi skulle ikke ligge og bøvle med at ta' fri fra
arbejde for at indlevere bilen, og spilde tid mens den blev skiftet og limen
skulle tøre.

Kim