Midlertidig forsikring, motorkontoret?
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 01-08-06 21:20

I morgen(langt om længe :D) får jeg min bil. Jeg har så fået tilsendt
nogle forsikrings papire fra det selskab jeg har valgt at tegne med, og
der er et lille a6 ark med, noget "midlertidigt" forsikrings halløj,
telefon damen fortalte jeg skulle omkring motorkontoret med det.

På papiret skal jeg udfylde mit navn, adresse, hvilken bil det er, stel
nummer og registerings nummer.

Skal jeg så bare smutte ned på motorkontoret med det papir og få et
stempel? eller hvordan forgår og er der andre ting jeg skal have med
(registerings attesten f.eks?)

Håber i kan hjælpe mig lidt her, for er på bar bund her.

Mvh. Daniel W Johansen, og på forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 21:57

Hej

Hvis det er fordi du selv skal indregistrere bilen så skal du have reg. attesten
med, og forsikringsbeviset med.
Deroppe skal du udfylde en blanket for indregistrering/omreg. og aflevere alle 3
ting., også gerne en synsrapport hvis det haves.

Omreg. koster 380,-kr.
Og skal du have nye plader skal du af med 1180,-kr.

Hvis forhandleren har ordnet det hele for dig skal du som regel ikke gøre andet
end snakke med dit forsikringsselskab.
Mvh. Dan

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.197.113.188)