Viskerblade til Citroen C3
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-08-06 13:35

Hejsa

For noget tid siden fik jeg udskiftet forrude-viskerblade på min Citroen
C3. Jeg blev noget overrasket over prisen! Jeg skulle give 170 for den
ene og 180 for den anden visker + montering. En pris på ca 575 kr i alt.

Nu skal viskeren i bagruden skiftes. Og det vil jeg så prøve at gøre
selv. Men er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en visker? Jeg
har ikke spurgt hos forhandleren, for med deres priser sidste gang
forventer jeg bare en blødende tegnebog.

Hilsen Jesper

Fra : Christopher Stein

Dato : 01-08-06 13:56

Jesper Mehlsen skrev:
> [...]
> har ikke spurgt hos forhandleren, for med deres priser sidste gang
> forventer jeg bare en blødende tegnebog.

jeg synes det er for dårligt at forhandleren tager penge for så enkel en
ting..
du kan købe viskerblade hos forhandleren og gøre det selv.. og hvis det
skulle være for svært, kan jeg gøre det for dig helt gratis.. forudsat
at du bor i odense.. :)