Foto
IBM760 5420
Teil 3020
8mm film
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-06-01 07:11

Under den helt store oprydning har jeg fundet en dynge 8 mm film -
tror jeg nok det er, jeg har ikke spor forstand på film, men
strimlerne er meget smalle.. Det er arvestykker fra min mands farbror,
men fremviseren var helt kaput og kunne ikke repareres (alt for
gammel). Det er private optagelser af historisk interesse for min
mand.

Findes der nogen måder, man kan få disse film overspillet til fx
video?
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Peter Schrøder

Dato : 21-06-01 08:52

Kirsten Bjorneboe skrev...
> [...]
> mand.
>
> Findes der nogen måder, man kan få disse film overspillet til fx

Det kan de fleste fotoforretninger hjælpe dig med.
Jeg så forleden dag at bl.a. Fotohuset i Stenløse
i øjeblikket har tilbud på netop dette, kan dog ikke lige huske
prisen...
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-06-01 09:32

On Thu, 21 Jun 2001 09:52:03 +0200, Peter Schrøder <spam@spam.dk>
wrote:

>Det kan de fleste fotoforretninger hjælpe dig med.
>Jeg så forleden dag at bl.a. Fotohuset i Stenløse
>i øjeblikket har tilbud på netop dette, kan dog ikke lige huske
>prisen...

Tak for tippet! Jeg er glad for, at det kan lade sig gøre. Jeg vil
undersøge markedet/priserne.
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Løgstrup Fotografi

Dato : 21-06-01 11:32

Der er også et firma i Støvring syd for ålborg der hedder Multivideo og
deres prisliste siger op til 5 min 225 + bånd - op til 30 min 515,00 kr+
bånd

og så tager de lidt for spoleskift og splejsning......

hilsen

kai

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-06-01 23:41

On Thu, 21 Jun 2001 12:31:50 +0200, "Løgstrup Fotografi"
<logstrup@post5.tele.dk> wrote:

>Der er også et firma i Støvring syd for ålborg der hedder Multivideo og
>deres prisliste siger op til 5 min 225 + bånd - op til 30 min 515,00 kr+
>bånd

Jeg har fundet et firma på nettet, der hedder Scan Video. De tager 8
kr. pr. minut. Så det er til at komme i nærheden af.

Så skal jeg bare finde ud af, ca. hvor lange filmene er. Der er for
meget til at jeg vil overspille det hele - det bliver alt for dyrt,
men noget af det ville være fint. Jeg har tænkt mig det som en
overraskelse til min mands runde fødselsdag i december :) Det er hans
gamle familie-optagelser.
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Bernd Möller

Dato : 21-06-01 17:18

Hej Kirsten,

For nylig så jeg en reklame der lovede sådan noget på Åboulevarden i
København. Kender ikke forretningens navn.

Venlig hilsen

Bernd Möller

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 21-06-01 20:40

> For nylig så jeg en reklame der lovede sådan noget på Åboulevarden i
> København. Kender ikke forretningens navn.

Jeg kan heller ikke huske butikkens navn, men den ligger på Åboulevarden,
meget tæt på Julius Thomsens gade. Jeg er ret sikker på at det er denne
her ->

http://navnebog.degulesider.dk/cgi/mapr.pl?MCOUNTYID=147&MCOUNTY=Frederiksbe
rg&MSTREETID=856&MHOUSENO=15&MSTREET=%C5boulevard&MZIP=1960&MCITY=Frederiksb
erg+C&&MNAME=Video+Cafeen&MADDR=%C5boulevard+15-17%2C+ST&MPHONE=35+39+19+60&
MFAX=&&NAVN=Video&GADE=%C5boulevarden&AREA=HD&SORTERING=NAME&MAX=10&DB=T&&SP
R=9&TDFID=03267107&&SIDE=1&

Navnet er Video Cafeen..

Hilsen
Kenneth