en bette ny
Fra : KMH

Dato : 31-07-06 21:04

Så kom den endelig
1 stk. Skoda Fabia 1.9 TDI + "lidt af det løse fra hylderne". Nu 200 km.
gammel

Da egentligt en behagelig upgrade efter at jeg nødtvunget skrottede min
ellers trofaste goller årgang 1984.

Kim

Fra : Bo Velschow

Dato : 02-08-06 10:13

"KMH" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom den endelig
> 1 stk. Skoda Fabia 1.9 TDI + "lidt af det løse fra hylderne". Nu 200 km.
> gammel

Hej

Tillykke med "den lille ny"! Fabia'en lader helt klart til at være en
særdeles fornuftig bil (har endnu ikke haft lejlighed til at prøve den - men
Octavia'en var én af de 2-3 biler, vi overvejede, da vi købte ny for 2 mdr.
siden (valget faldt dog på Mazda6)).

Vi overvejer i øvrigt selv en Fabia Combi, når min kones Kadett ikke kan
længere. Er din en Combi - og kan du i så fald tilfældigvis be- eller
afkræfte, om der kan stå en barne- eller klapvogn i bagagerummet?? Efter
tegningerne at dømme bør det kunne lade sig gøre - og vi tager selvfølgelig
ud og prøver det af, når det en gang bliver aktuelt (men det kunne være
sjovt at vide på forhånd).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : KMH

Dato : 02-08-06 20:48

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bo Velschow
> 3540 Lynge
> Ved svar til mail-adresse: Erstat "invalid" med korrekt landekode for

Yep - det er en combi jeg har købt.
Nu er mine erfaringer med børneudstyr lykkeligt mangelfulde.
Men jeg har da flere gange set at børn faktisk _kan_ transporteres bag på en
cykel (dog oftest af mødre), så mon ikke også at det lader sig gøre i nævnte
bil

M.v.h.
Kim