Hvilken amerikaner så jeg i dag ?
Fra : Thomas

Dato : 29-07-06 23:02

hej ng

Nogen der kan hjælpe med at svare på hvilken amerikaner jeg så i Odense i
dag?

Den lignede noget buick 70ér stil- agtigt foran til (er måske også en
Buick) men så havde den 4 runde baglygter. Det var dem jeg studsede over.
De sad vist bare i karrosen og ikke indbygget i kofangeren. Nu så jeg dem
kun i spejlet men der var vist en forkrommet ramme rundt om hver lygte,
hvilket fik den til at se lidt japansk ud (undskyld hvis jeg støder ejeren)

Mvh

Thomas

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-07-06 00:17

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lygte,
> hvilket fik den til at se lidt japansk ud (undskyld hvis jeg støder

Det kunne være en AMC Matador - google fandt dette billede :
http://faculty.concord.edu/chrisz/hobby/78-Matadoritems/78MatBarcelonaPR
..jpg
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Thomas

Dato : 30-07-06 00:38

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> lygte,
> ejeren)
>>

> Det kunne være en AMC Matador - google fandt dette billede :

yeah... det ligner det jeg så (indenfor de ca. 5 sekunder jeg fik set den),
lygterne ligner bestemt det jeg nåede at se og der var nemlig heller ikke
spoiler på som en del amerikanere har. Kofangeren der kan jeg ikke lige
genkende, men måske den var pillet af eller en anden type. Jeg overvejede
at vende bilen rundt og følge efter men for meget modgående trafik.

Mange tak