Kaninskind?
Fra : Katrine

Dato : 21-06-01 06:58

Hej

Må jeg godt give katten et kaninskind eller andet skind til at ruske i,
lege med og gumle i?

Hilsen
Katrine og Blip

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann K.

Dato : 21-06-01 07:14

Hejsa.
Jeg tror ikke det er særlig godt, hvis Blip ligefrem begynder at gnave i
skindet, sådan at han spiser noget af det... Skind er jo garvet med diverse
mere eller mindre giftige kemikalier.
Men ellers kan jeg da fortælle at vi i mange år har brugt små skindstykker
syet sammen til puder, som kattene så rigtig har kunnet kaste rundt med,
slikke på, kure hen ad gulvet mens man sidder på skindet eller (det
allerbedste, hvis man spørger Ranje!) til bare at bruge som hovedpude, når
man skal have en lille lur
Giv endelig Blip et skindstykke, men hold øje med om han spiser det...
Mvh Ann

Fra : Anja

Dato : 21-06-01 10:54

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> wrote

> Må jeg godt give katten et kaninskind eller andet skind til at ruske i,
> lege med og gumle i?

Så længe der ikke er en kanin indeni

--
mvh Anja

Fra : Katrine

Dato : 21-06-01 11:30

Jeg havde planlagt at benytte et tomt skind, men du siger noget. :)

\Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-06-01 17:01

du skulle prøve at få fat i en minkhale, de sælges vist til udstillinger
jeg fik fat i en til Melissa og den er helt sikkert aflivet mere end en gang
under vild hujen..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa