Hvilket DINITROL center i Østjylland?
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 13:45

Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.

Det gør ikke noget hvis det også er billigt

Mvh
Michael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-07-06 14:04

Michael Jørgensen wrote:
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.
>
> Det gør ikke noget hvis det også er billigt

Randers kan varmt anbefales.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 08:25

Takker for informationerne

Mvh
Michael

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-07-06 14:08

Michael Jørgensen wrote:
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.
>
> Det gør ikke noget hvis det også er billigt

Jeg valgte Dinitrol i Hadsten. Virkelig flot arbejde de har lavet. Bilen
havde ikke det mindste sprøjt andre steder end hvor det skulle være,
underneden er den virkelig flot sprøjtet. Bilen var markant renere
udvendigt end da de fik den

At man må undervære bilen i et par dage er så til at overkomme (jeg
havde alligevel den gamle bil stående dengang). Prisen var inkl. FDM
rabat vist lige omkring 3000kr (Primera P11 hatchback) for den store
behandling.

Thomas

Fra : Niels Pein

Dato : 28-07-06 21:06

Jeg har fået min behandlet hos Dinitrol i Hadsten, og har oplevet det
modsatte. Masser af sprøjt hvor det ikke skulle være.
Den så pæn ud på afstand, men der var små stænk langt op ad begge sider,
kofanger til kofanger, så jeg måtte bruge timer på at pudse bagefter.
Og dørhåndtagene var helt snasket ind, som om virkeligt beskidte hænder
havde haft fat i dem. Men det værste var at der også var snavs på indtræk og
andre dele inde i kabinen. Det var det jeg brugte mest tid på at gøre rent
bagefter.
Gearknop og rat. Argh.

Så lad erfaringerne flyde i denne tråd, for jeg vil prøve et andet sted
næste gang.
Der er jo også Bilernes Hus i Silkeborg f.eks.
--
Mvh. Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 28-07-06 14:20

On 28-07-2006 14:44 Michael Jørgensen wrote:
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.

Jeg har hørt godt om H.N. Autocenter i Kolind
(http://www.hnautocenter.dk/) og har tid derude på mandag. Se min tråd
om det samme ("Undervognsbehandling i Århus") fra 15/05/06.

HN tilbyder lånebil og er billigere end centrene omkring Århus (1800 for
en "opfriskning" og 3000 for den store tur på min Carina E stationcar).

Og så er de meget sympatiske at snakke med, så jeg er fuld af fortrøstning.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Christian Hansen

Dato : 28-07-06 14:55

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote in message

> [...]
> en "opfriskning" og 3000 for den store tur på min Carina E stationcar).
>
> Og så er de meget sympatiske at snakke med, så jeg er fuld af

Fik min Astra behandlet hos HN for to år siden.. jeg har virkelig ALDRIG set
en bil få så meget behandling på bunden (dobbeltbehandling)

Henrik som har HN, har jeg kun særdeles gode erfaringer med. De er heller
ikke blege for at indrømme hvis de har lavet en fejl (ødelagde
hårdhedsjusteringen på en af mine Koni dæmpere, skiftede den uden brok og
undskyldte mange gange).
Så kan kun anbefale dem.

mvh
Christian Hansen
www.nmweb.dk

Fra : Kim Jespersen

Dato : 28-07-06 14:35

Michael Jørgensen skrev:
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.
>
> Det gør ikke noget hvis det også er billigt
>
> Mvh
> Michael

Jeg tror, på et generelt plan, at Dinitrol blot er en anelse bedre en
Pava og det ligger i deres sprøjtediagrammer. Jeg har stort set altid
brugt Pavacentre, men efter jeg fik en bil tilbage med lidt tvivlsom
sprøjtning prøvede jeg Dinitrol i Ikast og jeg skal da lige love for den
var sværtet ind.
Min storebror fik Pava på et andet center og måtte sende bilen tilbage
med mangelfuld sprøjtning.
Så bare de bruger de samme diagrammer, så tror jeg ikke du går helt galt
i byen uanset sted.

Fra : TDN

Dato : 28-07-06 15:35

"Michael Jørgensen" <spamkiller_snabela_webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.
>
> Det gør ikke noget hvis det også er billigt
>
> Mvh
> Michael

H.N i Kolind, jeg har lige fået en komplet behandling af Carina'en. Jeg
spurgte teknologisk institut som kontrollerer Dinitrol og fik at vide alle i
området havde en god ensartet kvalitet, men H.N i Kolind og Randers Dinitrol
(samme ejer) skilte sig ud med utroligt flotte testresultater.

Du kan prutte om prisen, jeg fik 6-700 kr i rabat i forhold til listeprisen.

Mvh
Thomas

Fra : Hafnia

Dato : 28-07-06 16:41

"Michael Jørgensen" <spamkiller_snabela_webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.

Har lige været på en arbejds tur i Asien...der hedder det ikke dinitrol men
dinol (samme logo), dernede ved ækvator kommer der aldrig sne og is... men
alle mine kolleager kom dinol i bunden af bilen, pga det tager støjen .

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 29-07-06 21:54

> [...]
> Anbefalinger/advarsler ønskes, da Mazdaratien fortjener det bedste.
>
> Det gør ikke noget hvis det også er billigt

Jeg fik sprøjtet audien her www.morpheus-oil.dk
Han ved virkelig hvad han laver, sprøjter for flere bilklubber.

/Carsten

Fra : Morten Petersen

Dato : 30-07-06 06:49

Nogle der har et godt sted med DINITROL i Vestjylland, omkring
Holstebro/Struer??

Mvh Morten

Fra : TDN

Dato : 30-07-06 09:36

"Morten Petersen" <my1153xxx@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har et godt sted med DINITROL i Vestjylland, omkring
> Holstebro/Struer??
>
> Mvh Morten

Testvinderen fra en større undersøgelse af rustbeskyttelse ligger i
Holstebro, se her:

http://www.dinitrol.dk/index.php?ID=25&lang=da&nummer=15&PHPSESSID=300767b9c72e05dac6750b180f33e287

Mvh
Thomas