Reklame for træf
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-07-06 12:18

www.clubgolf.dk afholder træf i weekenden 4.-6. august 2006 på KTA i
FREDERICIA. Der vil være udstillere og blive afholdt streetrace, flotteste
VW inden for 10 puljer/katagorier indeholdende samtlige modeller lige fra VW
type 1 over Polo, Rugbrød, Jetta, Bora, Scirocco, Corrado, Pheaton, Golf,
Eos, you name it. Keglekørsel (noget med at opfriske evnen til at køre i
snævre rammer i bakgear, 1. og evt. 2. gear) under udøvelse af
3-punktsvendinger, parallelparkeringer, bakning m.m. Orienteringskørsel
(vind et års medlemsskab), sprint, kortegekørsel, campinghygge i
campingvogn, telt eller bil, grillfest lørdag aften og nat. Der er pølsevogn
på pladsen og McDonald liger 1,5 km væk. Club Golf Danmark har faste årlige
traditioner, f.eks. besøg på VW-fabrik i påskeugen, Worthersee, Nürburgring,
træf samt månedlige klubaftener m.m.m.

Det koster penge at afholde et træf, så besøgende skal erlægge et lille
kontant beløb for besøg på pladsen, både med og uden bil. Da jeg ikke kender
størrelsen af hverken det ene eller det andet vil jeg afholde mig fra
yderligere information hvad det angår :)

Man behøver ikke være medlem af clubben for at komme ind, men det hjælper på
det hvis man også vil have et clubblad :)

Kun VW har adgang.

Husk telt eller campingvogn :)

En for alle, alle for VW :)

--