Navi Golf V
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-07-06 08:28

Der overvejes at indkøbe et sådan og forsøger at sortere i tilbudene på
ebay. Men hvor kommer alle de navi der er til salg egentlig fra, hvis vi ser
bort fra de stjålne?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 21:27

> Der overvejes at indkøbe et sådan og forsøger at sortere i tilbudene på
> ebay. Men hvor kommer alle de navi der er til salg egentlig fra, hvis vi
> ser bort fra de stjålne?

Per hvis det er en original du vil have så vil jeg anbefale du kigger i den
blå avis eller på www.vagcars.dk. Hvis du er uheldig og den er stjålet er
det meget nemmere at komme efter en dansk sælger frem for en tysk der gemmer
sig langt væk.. Politiet napper den bare og du står med en lang næse.. (Har
været der..)

Mange af de der er til salg på ebay er fra ophugsbiler, Enheder der er
byttet og efter følgende repareret samt og her er nok største delen stjålne
enheder.. Pas på!! Du kan selvfølgelig være heldig og finde en personen er
blevet træt af men der skal du nok være mere end heldig!

Prisen i den blå er faktisk tit mindre end på ebay! Ca. 6000,- inkl antenne!

Ellers er der VW i tønder de sælger en ny Cd version for under 15000,- og så
er der ingen problemer overhovedet!

God jagt!

/Morten