Cigarettænderoplader
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 20-07-06 15:18

Er der nogen der har en idé om hvor man kan få fat i en oplader til
mobilen til cigarettænderen i bilen?

Undskyld hvis jeg har spurgt det forkerte sted.

Mvh, Gorm S.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 20-07-06 15:46

"Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en idé om hvor man kan få fat i en oplader til
> mobilen til cigarettænderen i bilen?

Jeg har købt min i Elgiganten, men du kan sikkert også finde dem hos
THansen, Bilka og alle de andre steder, du kan købe mobiltelefoner.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-07-06 15:47

Gorm Sørensen wrote:
> Er der nogen der har en idé om hvor man kan få fat i en oplader til
> mobilen til cigarettænderen i bilen?

Fiat? VW? Nahh!

Nokia? Samsung? Yearhh ...

En telefonforretning, altså, ikk´! :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-07-06 15:46

Gorm Sørensen skrev:
> Er der nogen der har en idé om hvor man kan få fat i en oplader til
> mobilen til cigarettænderen i bilen?
> Undskyld hvis jeg har spurgt det forkerte sted.

Det kan du på mange servicestationer. Eller hos dem der handler med
mobiltelefoner.

Det første vil nok være det billigste da det ikke altid er mærkevarer,
men så bliver der jo også spørgsmålet om kvalitet.

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Davidsen

Dato : 20-07-06 21:23

> [...]
> mobilen til cigarettænderen i bilen?
>
> Undskyld hvis jeg har spurgt det forkerte sted.

www.mobilpriser.dk

Se under tilbehør.

Mvh
Davidsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-07-06 22:08

In article <44bfe632$0$12635$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

> "Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> skrev i en meddelelse

> www.mobilpriser.dk
>
> Se under tilbehør.

Hvorfor ikke bare fise ind til thansen og betale 79,- ... ? Måske man er
heldig og den er på bud til 49,-.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 21-07-06 13:31

Martin Johansen [6000] skrev:
> Hvorfor ikke bare fise ind til thansen og betale 79,- ... ? Måske man er
> heldig og den er på bud til 49,-.

Det var netop det der blev løsningen.

Tak for alle svarene.

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-07-06 08:36

Gorm Sørensen wrote:
> Er der nogen der har en idé om hvor man kan få fat i en oplader til
> mobilen til cigarettænderen i bilen?

Jeg fandt en multisupercool (*1) en hos vores lokale
elektronikforhandler - den tager ca. alle typer stik (de er
udskiftelige). Kostede 179,- (sikkert overpris, men jeg var desperat)

Den der brugsenelektronikbiks havde dem til specifikke modeller for ca.
100,- / stk.

*1 Det coole består i at den er sort i stedet for sølv, og lysdioden
lyser rødt i stedet for blåt

--
vh
Torben