karekter afvigene Kampfisk ?
Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 00:49

jeg købte en han & 2 damer af disse smukke labyrent fisk - jeg har
været på ferie er kommet hjem - hannen er død liget er ædt af snegle
og de 2 andre - det sker - shit happens.
men nu kommer det virkeligt besynderlige ...den en hun er enten blvet
til en han / har været det hele tiden eller tror den er det ?
Den er vokset er blevet mere farverig og ligner en mindre han - dne
bygger skumreder - "parringen" er den samme som nomal de slår sig
sammen i et slags 8 tal hun sprøjter æg ud *han*(?) / tager ægene
lægger dem i reden og jager hende ellers væk - som de nu gør borste
fra under æglægning .... det er fanme da sært =?
jeg mener hvis dte havde været en lille han der *bare* havde
kamufleret sig som hun - for der var ingen konfrontasioner i mellem
den oprindelige han og denne i mens den var der .... er der nogen der
har et bud på hvad der foregård ?
MvH
Bo

Fra : Kenneth Bjorheim

Dato : 21-06-01 11:27

Hei,

Eg har desverre ikkje noe klog forklaring på dette att det er nøtt til å ha
vert 2 hanner du hadde fått kjøpt og 1 hunn, Det er mange forskjellige
kampfisk hanner dei trenger ikkje ha lange slør kan også ha korte slør i ein
sprudlende fin farge

Har du sett att dei 2 eventuelt hannene har slåss mye i karet da tyder det
på att den eine har tapt sosskampen og omkomet eller att den eine var så ung
att dei ikkje kunne sjå forskjell på om det var han eller hun

Hilsen

Kenneth