Ny Honda Civic
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-07-06 15:21

Hey alle,

på motorvejen i dag var jeg så heldig at se den nye Honda Civic - det
sidste skrig!

Den er godt nok spacy... den har gennemsigtige plasticpaneler foran og
bagtil (over kofangerne), og er ret strømlinet.

En lækkerbidsken for øjet (selvom jeg nu bedst kan lide de gamle Civic
R-Type i hvid - det er absolut den lækreste vogn jeg nogensinde har
set)!

--
A ruler that violates natural law is illegitimate. He has no right to
be obeyed, his commands are mere force and coercion. Rulers who act

Fra : Klaus G.

Dato : 13-07-06 16:35

> [...]
>
> En lækkerbidsken for øjet (selvom jeg nu bedst kan lide de gamle Civic
> R-Type i hvid - det er absolut den lækreste vogn jeg nogensinde har

En af mine kammerater har lige købt en, og jeg synes det er mega grimt som
den ser ud foran. Det der plastik shit der. FØJ!

Men ellers en lækker nok bil :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-07-06 18:40

On 2006-07-13 17:35:24 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> said:

> En af mine kammerater har lige købt en, og jeg synes det er mega grimt som
> den ser ud foran. Det der plastik shit der. FØJ!
>
> Men ellers en lækker nok bil :)

Ja, du har ret, jeg foretrækker et skråsiddende kølergitter, som der
var i den gamle Civic.