Gæt en lugt
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 13:00

Hej

En lille gættekonkurrence.

I går da jeg skulle køre med i yaris'en blev vi begge vildt chokerede og en
noget så fæl stank der var i bilen.....lugten kan vel beskrives som en
blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.

Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 13-07-06 13:01

KLIP

> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Din katalysator.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 13:04

> KLIP

> Din katalysator.

nej

--
Tom

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-07-06 13:04

Tom wrote:

> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Forbuddet mod luftfriskere?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 13:07

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-07-06 13:11

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> writes:

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nej

Rådnende grøntsager fra weekendindkøbet?

Fra : Kent Nielsen

Dato : 13-07-06 13:07

> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Klima/aircon ?

Kent Nielsen

Fra : Anders

Dato : 13-07-06 13:12

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

En glemt fisk fra weekendens fisketur ??

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-07-06 16:41

Anders skrev:

> En glemt fisk fra weekendens fisketur ??

Sig det ikke. I min søsters bil væltede der engang en spand med ål. en
af dem nåede at komme helt op under taget i den bageste stolpe. Den blev
afsløret nogle dage efter den var død.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-07-06 23:28

Ib Jakobsen wrote:

> Sig det ikke. I min søsters bil væltede der engang en spand med ål. en
> af dem nåede at komme helt op under taget i den bageste stolpe. Den
> blev afsløret nogle dage efter den var død.

En skal det ikke var røgede ål, de dufte nemlig så dejligt

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Anders

Dato : 14-07-06 07:20

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message

> Sig det ikke. I min søsters bil væltede der engang en spand med ål. en af
> dem nåede at komme helt op under taget i den bageste stolpe. Den blev
> [...]

Føj..... Det må have lugtet fælt mange dage, især en god varm sommerdag....

Anders

Fra : Brian

Dato : 13-07-06 13:13

> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Et dyr (fugl/kat) havde lagt sig til at dø i motorrummet, selvfølgelig i
berøring med udstødningsmanifolden :)

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 13:30

> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Manglende vask af de intime kropsdele?

Fra : BJ

Dato : 13-07-06 13:37

"jacob" <ni> skrev i en meddelelse

KLIP

> Manglende vask af de intime kropsdele?

Her hjælper kun højtryks(s)pul.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas

Dato : 13-07-06 13:32

> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Labradoren i havde glemt at tage med ud af bilen , da I parkerede den i
direkte solskin før weekenden?

Mvh

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-07-06 14:32

Thomas wrote:

> Labradoren i havde glemt at tage med ud af bilen , da I parkerede den i
> direkte solskin før weekenden?

...eller olde-, sviger-, bedstemor?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 15:09

> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Peter Dalgaard er tættest på

Fruen havde købt en vandmelon i Fakta som var rådden indeni. Hun havde ikke
opdaget at der var løbet noget ud af melonen og ned på gulvtæppet...men
dagen efter er man ikke i tvivl....føøøøøj for .....hvor bilen stinker. JEG
skal ikke med i den yaris i et pænt stykke tid.
Hmmm hun er igang med alle mulige af Matas lugtfjerne væsker

--
Tom

Fra : Basil

Dato : 13-07-06 15:21

Tom frembragte:

> [...]
> ikke med i den yaris i et pænt stykke tid.
> Hmmm hun er igang med alle mulige af Matas lugtfjerne væsker

Rodalon er kodeordet.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 15:27

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Tom frembragte:

> Rodalon er kodeordet.

Har jeg sagt til hende, men det havde de ikke så hun har fået et eller andet
i stedet for

--
Tom

Fra : Basil

Dato : 13-07-06 15:27

Tom forklarede den 13-07-2006:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Har jeg sagt til hende, men det havde de ikke så hun har fået et eller andet
> i stedet for

Så laver hun det bare om, når hun har fundet ud af at det ikke virker

Kai

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-07-06 15:23

On 2006-07-13 16:09:02 +0200, "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> said:

> [...]
> tid.
> Hmmm hun er igang med alle mulige af Matas lugtfjerne væsker

LOL!

Personligt ville jeg have gættet på dine gamle sure sokker og et torsk
fra Esbjerg Fiskerihavn, men sådan er der jo så meget...

--
A ruler that violates natural law is illegitimate. He has no right to
be obeyed, his commands are mere force and coercion. Rulers who act

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-07-06 16:37

Tom (snabela) skrev:

> [...]
> blanding af sure sokker og esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.
>
> Prøv at gætte hvad der forårsagede denne lugt

Nu har jeg set svaret, men jeg ville ellers have gættet på
Wunderbaum.

Købte engang en brugt bil der stank virkeligt underligt. Først troede
vi det var fra den tidligere ejers hund, men det blev ved indtil vi
fandt ud af at det var den lede pap-brik.

/Martin

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-07-06 11:46

> esbjerg fiskerihavn på en varm sommerdag.

Hvornår har du da sidst været her?
Der er sgu ikke meget fisk tilbage her.
Så kan der jo heller ikke komme noget særlig lugt.

Forstår ellers godt beskrivelsen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-06 12:40

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvornår har du da sidst været her?
> Der er sgu ikke meget fisk tilbage her.
> Så kan der jo heller ikke komme noget særlig lugt.
>
> Forstår ellers godt beskrivelsen

Tror det er en 6-7 år siden jeg sidst har været i esbjerg

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-07-06 22:04

> Tror det er en 6-7 år siden jeg sidst har været i esbjerg

Lugten er markant aftaget
Selv om den til tider dukker op igen.

--
mvh Uffe