Bilvask - Ishøj/Albertslund
Fra : michael

Dato : 13-07-06 12:53

Hej,

Er der nogle gode input til en god bilvask i Ishøj/Albertslund
området - gerne en 'gør-det-selv' hvor der er højtrykspul, børste
og sæbe til rådighed. - også gerne en støvsuger.

Alternativt,
Nogle input omkring http://www.citycarwash.dk i Ishøj - ser jo ud til,
at den bliver vasket grundigt for et rimeligt beløb, eller..?

pft
/Michael

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-07-06 13:03

"michael" <annamicdotcom@gmail.com> writes:

> området - gerne en 'gør-det-selv' hvor der er højtrykspul,

Den lader vi lige stå et øjeblik...

Fra : BJ

Dato : 13-07-06 13:05

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den lader vi lige stå et øjeblik...

Av min bare....

Må bestemt være af allerhøjeste nødvendighed efterfølgende.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 13-07-06 13:19

> Må bestemt være af allerhøjeste nødvendighed efterfølgende.

Så snakker vi også fx en "KEW Wet & Dry" ;-D

Fra : michael

Dato : 13-07-06 13:23

Brian skrev:

> Så snakker vi også fx en "KEW Wet & Dry" ;-D

Gosh! Sikke en ballade en S i undertal kan skabe..... ;)

Fra : Brian

Dato : 13-07-06 14:02

> "michael" <annamicdotcom@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Gosh! Sikke en ballade en S i undertal kan skabe..... ;)

Vi har kun det sjov vi selv laver, det skæg vi selv.... fortsæt selv :)

Fra : BJ

Dato : 13-07-06 14:05

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vi har kun det sjov vi selv laver, det skæg vi selv.... fortsæt selv :)

Nu går du vist for radikalt til værk..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 13-07-06 14:33

> Nu går du vist for radikalt til værk..;)

Husker pludseligt Dak's fortælling om, hvordan det at skifte tændrør blev
til "noget værre noget" :) Med sekundlim osv... :)

Fra : michael

Dato : 15-07-06 12:15

Jeg følger selv lige op på denne her .... (så evt. fremtidige
søgninger giver 'resultat')

Jeg var en tur forbi citycarwash idag med min bil, som ikke har været
igennem en vask i de 3 uger vi har haft den. Oplevelsen var positiv -
god forbehandlig/vask, der fik alle de +1 uge gamle insekter helt væk
inden vognen røg gennem maskinen. Bilen fremstod helt ren efter turen.
Der var støvsugere samt div. rens, der fit kunne benyttes.

Eneste anke kunne være prisen - men sådan er det vel altid :)

God weekend!