Værksted anbefaling Aalborg
Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 12-07-06 10:05

Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt værksted i Aalborg området
(evt. Brønderslev), gerne med "speciale" i Opel?

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : Ginge

Dato : 12-07-06 10:25

"Anders Spliid Hansen" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> området
> (evt. Brønderslev), gerne med "speciale" i Opel?

Kan du bruge en i Hjallerup?

Der kan jeg anbefale Motorcompagniet i søndergade 14,
Gunnar og Knud Andersen ved alt om Opel.

Per

Fra : Corty

Dato : 12-07-06 11:28

> "Anders Spliid Hansen" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

Wilhelms Auto.

Th. Olesen Løkkens Vej 6, Skalborg pr. Aalborg.

98181188

Vi har købt vores Astra der og han er meget fair i priser og service.
(enkeltmandsværksted),

Han har speciale i VW og Opel.

/Corty

Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 12-07-06 17:35

Tak for anbefalinger. Er der nogen der har erfaringer med KM Hansen Auto i
Gistrup? Han har også Opel som speciale.

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Corty <katanaracer@hotmail.com> wrote in

Fra : Q

Dato : 12-07-06 19:09

"Anders Spliid Hansen" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt værksted i Aalborg
området
> (evt. Brønderslev), gerne med "speciale" i Opel?

Søren Kvists auto nede bag ved Sanistål i Aalborg..
Ikke nødvendigvis det billigste værksted i byen, men billigere end
mærkevareværkstederne og servicen er topklasse.. Eneste sted jeg har haft
lignende positive oplevelser er hos SD Kærsgård / Toyota, hvor Hr. Kvist
tilfældigvis er udlært..

Manden scorede forresten topkarakter i en værstedstest som FDM og DR Kontant
lavede for et års tid siden..

Han kan fanges på 98160147

mvh

/peter