Efterlysning af stjålne biler
Fra : Michael Hjorth

Dato : 11-07-06 20:09

Denne gruppe er næppe det rette sted at gøre det, men er der nogen af
jer som har nogle gode ideer til hvor man kan søge hjælp på nettet når
man står i den situation?

Michael.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-07-06 20:43

Michael Hjorth laid this down on his screen :
> Denne gruppe er næppe det rette sted at gøre det, men er der nogen af
> jer som har nogle gode ideer til hvor man kan søge hjælp på nettet når
> man står i den situation?

Går ud fra det er din bil der er blevet stjålet og du gerne vil have
den efterlyst ?

I så fald, prøv crimecode.com

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 21:03

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Denne gruppe er næppe det rette sted at gøre det, men er der nogen af
> jer som har nogle gode ideer til hvor man kan søge hjælp på nettet når
> man står i den situation?

Prøv nu først politiet....det er faktisk dem som finder de fleste
biler.....I kjøfenhavn har de en del pensionerede politifolk der bruger
deres otium til at opstøve stjålne biler og det er de ganske gode til.

--
Tom

Fra : Deaster

Dato : 12-07-06 12:50

Tom skrev:
> [...]
> biler.....I kjøfenhavn har de en del pensionerede politifolk der bruger
> deres otium til at opstøve stjålne biler og det er de ganske gode til.

Det er nu ikke politiet som har dem ansat, men forsikringsselskaberne,
og de opererer ikke kun i København, men også i Odense, Århus og Helsingør.

--
Guldkorn fra Knud Thomsen:
Du skal hele tiden gøre opmærksom på, hvor lidt du ønsker

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 21:44

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu ikke politiet som har dem ansat, men forsikringsselskaberne, og
> de opererer ikke kun i København, men også i Odense, Århus og Helsingør.

Jeg nåede nu kun at melde tyveriet til politiet og dagen efter havde en af
pensionisterne fundet min bil uskadt. Så jeg tolker det som at politiet
sørger for at give data på bilerne videre.....der var ikke kasko på min bil.

--
Tom

Fra : Deaster

Dato : 19-07-06 09:56

Tom skrev:
> [...]
> sørger for at give data på bilerne videre.....der var ikke kasko på min bil.

Jeg vil også tro at politiet giver data videre, og så får bilfinderne
lister udleveret med de stjålne biler.

Fra : Møller

Dato : 11-07-06 21:25

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> wrote in message
> Denne gruppe er næppe det rette sted at gøre det, men er der nogen af
> jer som har nogle gode ideer til hvor man kan søge hjælp på nettet når
> man står i den situation?

Det er muligt, at det ikke er det rette sted.

Meeen før har der da været hjælpsomme personer herinde, som ikke har noget
imod at høre nærmere på dit problem hvis du har fået stjålet en bil:

Men det kræver ligesom lidt flere oplysninger end: Dit navn og mailadresse,
med mindre "mhjorth1" er nummeret på dytten, men der må være andre
kendetegn. )

For hvis vi ikke ved hvad vi skal kigge efter, så kan vi lige så godt kigge
i "Vejviseren" selvom der ikke er mange der kender den mere.

Møller

Fra : Michael Hjorth

Dato : 11-07-06 23:27

On Tue, 11 Jul 2006 22:25:23 +0200, Møller wrote:

> [...]
>
> Men det kræver ligesom lidt flere oplysninger end: Dit navn og mailadresse,
> med mindre "mhjorth1" er nummeret på dytten, men der må være andre

Det er en hvid Toyota HiAce fra 1995 med registreringsnummer TT 94477.
Den er stjålet fra Ikeas parkeringsplads (Høje Taastrup) midt i
åbningstiden i dag. Ingen glasskår eller noget, den er bare væk. Jeg
har selv begge nøgler, men det er åbenbart ingen hindring for
professionelle folk i den branche.

For hvis vi ikke ved hvad vi skal kigge efter, så kan vi lige så godt
kigge
> i "Vejviseren" selvom der ikke er mange der kender den mere.

Det er selvfølgelig meldt til politiet, men hvis nogen her ser noget
så vil jeg blive meget glad for en henvendelse. Enten via Glostrup politi
43861448 eller på min e-mail mhjorth1@netscape.net.

Mange tak for jeres input, jeg håber den dukker op igen uden at være
helt smadret.

Michael.

Fra : Ole N

Dato : 12-07-06 08:53

> [...]
> 43861448 eller på min e-mail mhjorth1@netscape.net.
>
> Mange tak for jeres input, jeg håber den dukker op igen uden at være

Tror sku´ den ryger ud af landet - er måske allerede kørt

Er der ikke noget med at den type varebiler er meget efterspurgt og bliver
eksporteret til Polen eller Rusland ?
Kender i hvert fald een som blev spurgt konstant, af en fremmedarbejder, om
han ikke ville sælge hans gamle Hiace.

Ved ikke om de bliver udskibet eller om de kører dem selv, men du kunne
måske starte her.

mvh
Ole

Fra : mhjorth1@netscape.ne~

Dato : 12-07-06 10:49

Henrik Stidsen skrev:

> Michael Hjorth laid this down on his screen :
>
> Går ud fra det er din bil der er blevet stjålet og du gerne vil have
> den efterlyst ?
>
> I så fald, prøv crimecode.com

God ide. Alt må prøves, så det har jeg gjort nu.

Michael.

Fra : mhjorth1@netscape.ne~

Dato : 12-07-06 12:54

Deaster skrev:

> Det er nu ikke politiet som har dem ansat, men forsikringsselskaberne,
> og de opererer ikke kun i København, men også i Odense, Århus og Helsingør.

Betyder det så at de kun kigger efter kaskoforsikrede biler der er
meldt stjålet?

Michael.