Sort ambulance
Fra : Eliasen

Dato : 07-07-06 21:00

Så kører diskussionen her i hytten. En festdeltager påstår hårdnakket,
at hun er blevet fragtet på sygehuset i en sort ambulance i 1981. Jeg er
til gengæld klar til at sælge skindet før glashuset, hvor Sten bor, er
blevet løbet overende af en sort kat på, at den sidste sorte (eller for
den sags skyld sort/hvide) ambulance herhjemme så dagens lys i
begyndelsen af 70'erne. Anyone med lidt historiefortælling de brænder
for at komme af med? Goourgleriet giver mig en flok vandede forklaringer
om sammenlægningen mellem Falck og Zonen osv., men ikke noget entydigt
svar.

--
Eliasen
Sort og hvid i ansigtet af stædighed

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 08-07-06 10:54

Hej
håber dette kan hjælpe lidt
jeg var på station Hellerup
fra 1977 til 1986 , det tager cirka 4 år at blive etter og jeg kørte en af
de sidste sorte ambulancer i falck mener ganske bestemt det var som etter
til sidst
så den bør have kørt i 1981
kan som du kan se ikke helt huske året den blev skrottet
men dengang kørte bilerne i falck i mange år
hilsen Jørgen

Fra : Eliasen

Dato : 08-07-06 12:54

"Jørgen Sørensen" <solna@privat.dk> wrote in message
> [...]
> så den bør have kørt i 1981
> kan som du kan se ikke helt huske året den blev skrottet
> men dengang kørte bilerne i falck i mange år

Av, for dælen. Det trækker op til en kvajebajer. Hendes fornemmelse for
tid passer så åbenbart meget godt. Mange tak.

--
Eliasen