Spændende Nokia Spørgsmål..
Fra : BachFire

Dato : 20-06-01 22:47

Hejsa,

Yes, et par spændende spørgsmål fra en nybagt Nokia ejer. Here goes..

Hvordan fungerer det med "bootup logo" eller "startup logo" (det store når
man starter mobilen). Er det noget der kan anvendes på en 3210'er, eller kan
den kun tekst?

Hvis jeg skulle have et kabel som kan bruges med programmet "Nokia
Logomanager", vil dette så også kunne bruges til at låse den op med? Hvis
svaret skulle være "normalt ikke", kan man så få et kabel som kan begge
dele? Hvor kan dette skaffes, og hvor meget koster dette ca.?

Håber nogen ved noget.. :)

Mvh. Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-01 22:59

BachFire skrev:

>Hvordan fungerer det med "bootup logo" eller "startup logo" (det store når
>man starter mobilen). Er det noget der kan anvendes på en 3210'er, eller kan
>den kun tekst?

Du kan ændre tekst direkte i telefonen. For at ændre logo skal du
bruge et datakabel. Efter du sætter et nyt logo ind kan du IKKE gå
tilbage til det oprindelige. Du kan godt sætte et med hænderne ind,
men det der er oprindeligt er jo animeret - det kan du ikke få
tilbage.

>Hvis jeg skulle have et kabel som kan bruges med programmet "Nokia
>Logomanager", vil dette så også kunne bruges til at låse den op med?

Hvis 3210eren har version 5.26 eller ældre. Tast *#0000# for at se
versionen. Nyere versioner kan ikke åbnes med datakabel.

>Hvis
>svaret skulle være "normalt ikke", kan man så få et kabel som kan begge
>dele? Hvor kan dette skaffes, og hvor meget koster dette ca.

Du kan ikke få et kabel der kan begge dele. Du kan måske selv lave
noget med noget omskifter-noget, men det er (efter min mening)
smartere/lettere at have flere kabler.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : BachFire

Dato : 20-06-01 23:14

Hejsa Lasse,

> Hvis 3210eren har version 5.26 eller ældre. Tast *#0000# for at se
> versionen. Nyere versioner kan ikke åbnes med datakabel.

Ja, det er desværre v6.00... Findes der alternative metoder, udover en
nedgradering?

Mvh. Brian