Frontpage tekster kombineret med asp-kode
Fra : Alan Jensen

Dato : 20-06-01 22:44

Er der nogen der kan hjælpe med at forklare, eller henvise til en
bog eller sted på nettet, hvor jeg kan læse om hvordan man
kombinerer en linie/side med tekst skrevet i FP 98 med en
asp-kode der indsætter oplysninger fra en database imellem 2
tekster skrevet i FP98, f.eks.

blablablablabla "indsat info fra db via asp" blablablablablabla
blablablablabla "indsat info fra db via asp" blablablablablabla
blablablablabla "indsat info fra db via asp" blablablablablabla
osv

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Morten Andersen

Dato : 21-06-01 10:25

"Alan Jensen" <alanj@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer
> - Understøtter HTML, CSS og søgemaskineoptimering
Hej Alan,

Prøv her: dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp
eller her: http://www.html.dk/tutorials/asp/

I øvrigt kan man jo godt tilføje alm. tekst inde i koden i din asp- fil, men
hvis det er større afsnit du har er det nok ikke særligt nemt!
Morten