Solcellebatterier til din Nokia
Fra : TERJE TVETE JACOBSEN

Dato : 20-06-01 21:54

Sjekk:
http://www.mamut.com/teknoplanet

bigplanet@inbox.as

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 22:08

"TERJE TVETE JACOBSEN" <terje.tvete.jacobsen@c2i.net> skrev:
> Sjekk:
> http://www.mamut.com/teknoplanet

Det lyder ganske interessant, er der nogle Danske distributører af de
selvopladelige mobiltelefon batterier ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : TERJE TVETE JACOBSEN

Dato : 20-06-01 22:09

Du kan bestille på websiden...

Terje

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 22:22

"TERJE TVETE JACOBSEN" <terje.tvete.jacobsen@c2i.net> skrev:
> Du kan bestille på websiden...

Jo, det kan jeg se, men jeg ville nu gerne kunne gå ned og bytte det
igen, hvis det skulle vise sig at være en 'and'. Det kunne også være
rart med nogle billeder.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : TERJE TVETE JACOBSEN

Dato : 20-06-01 22:21

Bilde finner du på linken:
"Bestill produkter"

Garanti og bytterett følger Norsk lov.

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 22:39

"TERJE TVETE JACOBSEN" <terje.tvete.jacobsen@c2i.net> skrev:
> Bilde finner du på linken:
> "Bestill produkter"

Okay, fint nok.

> Garanti og bytterett følger Norsk lov.

Jo jo, men alligevel lidt bøvlet at skulle sende retur til Norge ovs.
Solsellerne kan vel heller ikke genbruges på et nyt batteri når, det
gamle ikke kan mere efter 2-4 års brug?
Så vil jeg hellere købe mig et ekstra batteri + en autolader til det
samme beløb.

Lader den ikke ved at ligge i lys skabt af elektriske pærer ?
Det er jo ikke så tit at Solen skinner her nede i Dannevang. *SUK*
Jeg arbejder også mest indendørs.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-01 22:43

®.A.Nielsen. skrev:

>Lader den ikke ved at ligge i lys skabt af elektriske pærer ?

Jo.

>Det er jo ikke så tit at Solen skinner her nede i Dannevang. *SUK*
>Jeg arbejder også mest indendørs.

Man kan nu også købe sol-ladere, altså hvor der er et stik til en
solfanger, du så bare sætter til telefonen som en alm. lader.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : TERJE TVETE JACOBSEN

Dato : 20-06-01 22:44

Sjekk uavhengig omtale
http://www.mobileinsights.com/mobileletter/may1_2001.htm#bigplanet