Solskin kan man altid finde, midi el. node~
Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 31-08-06 12:06

Hej

Er sådan ved at begive mig ind i det forjettede land mht. hyggepianist, og i
den anledning mangler jeg en sang der hedder "Solskin kan man altid
finde"... Er der nogen der har den liggende på noder, eller som midi, og
gider sende den til mig på koch(a)galnet.dk?

Skal bruge den lørdag, så er lidt presset :)

På forhånd tak
Lars

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 31-08-06 20:47

" Lars Koch (5000)" skrev i en meddelelse
> [...]
og
> gider sende den til mig på koch(a)galnet.dk?
>
> Skal bruge den lørdag, så er lidt presset :)

Jeg håber du når at få den. Hvis nogen skulle ligge inde med de samme
noder med engelsk tekst hedder den "Carolina moon keeps shining" - hvis
det nu skulle kunne hjælpe.

Ruth

Fra : p e r

Dato : 31-08-06 22:37

"Ruth Nielsen"

.. Hvis nogen skulle ligge inde med de samme
> noder med engelsk tekst hedder den "Carolina moon keeps shining" -

http://www.steenmp.dk/us/MIDI/Reeves/carolina_moon.mid

http://members.tripod.com/glowcanpick/carolinamoon.mid

http://www.geocities.com/Heartland/Acres/9316/carolinamoon.mid

Per